page 6

۱۴:۴۵

من توی این نمایش عاشقم هنوز ..
نقش یه تنها رو چه طور بازی کنم ..؟!

بعضی وقتها حرفهایی که از سر ِ لج و لج بازی بین ِ دو نفر رد و بدل میشه .. گرچه هیچ ارزشی نداره و حتی برای طرفی که اون حرف رو زده بی ارزش و بدون ِ فکر ِ! .. اما ممکنه طرف ِ مقابل و مدتها ببره تو فکر !
می دونم همه ی اون حرفهایی که شنیدم فقط حرف بود .. اما من خیلی دارم بهشون فکر می کنم و خیلی بیشتر از اون که فکرشو می کردم فکرم و به خودش مشغول کرده ..!
(هیچ ربطی به بابایی نداره اینا!)

"

راستی من و بابایی و قوم شوهر تشریفمون رو بردیم جاده چالوس !
به همین راحتی به همین خوشمزگی ..
می بینید من و خدا چقدر با هم شوخی داریم ..؟! هنو حرفم تموم نشده بود علی الحساب یه جاده چالوس گذاشت تو دامنمون :دی
می دونستم سر ِ خدا انقدر خلوته یه چیز دیگه می خواستم ازش خب :|
جدنکی خیلی خوش گذشت .. خیلی خیلی خیلی ..
کلی خندیدیم و مسخره بازی در آوردیم .. کلی هم آب بازی کردیم تازه :دی
عکسم انداختیم اما با دوربین ِ اونا .. برا همین من هیچی عکس ندارم براتون از این تفریحات سالم بذارم .. گرچه که این برنامه خیلی اتفاقی جور شد و اون عکسا هم همه با موبایل بود ..
ماجرا از این قرار بود که ..
ساعت 1:30 ظهر بابایی با صدای خابالو خابالو ،به من زنگ می زنه ..
من: جونم ؟
بابایی: می آیی بریم جاده چالوس ؟!
من: جاااان؟! حالت خوبه مادر ؟!
بابایی: می آیی یا نه ؟!
من: ساعتت و نیگا کردی ..؟! یک و نیمه ! کجا بریم .. نه نمی آم ..
بابایی: خب آخه "ابی و الناز" دارن می رن ؛ به منم زنگ زدن که بریم .. منم گفتم بهت زنگ بزنم ازت بپرسم ..
من: ااااااااا با اونا ؟!
بابایی: آره دیگه اونا الآن اینجان .. اگه می آیی بگو که من بهشون بگم .. فقط سریع!
من: باشه بریم :دی
بابایی: پس یه ربع دیگه حاظر باش می آیم دنبالت :دی

و بدین سان من تند تند آماده می شم و می رم سمت ِ تفریحات ِ سالم .. ایشالا دفه بعد که قراره بریم تنگه واشی .. با هماهنگی می ریم و اگه عکس و اینا انداختیم حتما بی نصیب نمی ذارمتون ؛ شوماها هم یکم بخندین روحیه تون عوض شه :| (جنبه هم خوب چیزیه!)

"

عجیب رفتم تو فاز این آهنگ .. لطفا یکی بیاد منو بکشه بیرون :| [ Download ]

29 comments:

پري ناز گفت...

جاده چالوس! خدا رو شكر كه خوش گذشت! يه بار برنامه بذاريد كه ساعت مثلا دو سه صبح راه بيفتيد و به خود چالوس بريد و بريد نمك آب رود!

هانا گفت...

به به ببین من نبودم این خانومه قوم شوور دار شد رفت!! وبلاگ جدید مبارک دلم برات تنگ شده بود زیاد!! کادوهارو بعد میام میگم برات

خاله سوسکه گفت...

ایش!! یعنی شوما نامزد تشریف دارین؟!! بترکی!! توکه می گفتی فقط یه دوستی سادست!! :|

:d

خوشحالم بهت خوش گذشته عزیزم!:* :X!

مريم گفت...

خانوم يه كلاس مي‌ذاري برنامه‌ريزي پيش از سفر يادم بدي؟ p:
قوم شوهر..اي جاااان p:
تازه دل به دل لوله‌كشيه خب :*

مريم گفت...

من فك كردم اين آهنگه‌رُ گذاشتي واسه دانلود...بذار ديگه..يا كدشُ بده...آفرين عروس گلم D:

No One گفت...

اينجا دوس داشتني تر از اونجاس ((:

تو هر جا باشي خوبه *:

بيا تعريف كن ببينم !

نونوش گفت...

اون حاضر شدنه یه ربعه فاجعه س :دی

مهرنوش گفت...

واي من اصني فك نميكردم شوشو داشته باشي . . .

چه خوب . . .

واي چالوس . . . چقدر هواش عالي بود . . . منم بودم :ي

كافه از انتشارات چشمه هست . . . نويسنده هم فرهاد جعفري . . . !

كتاب بدي نبود . . . شايد خيلي خوب نباشه . . . اما اولين كتابي بود كه عاشقانه نبود . . .

ادرس جديد مباركه . . .

لينكت رو ميزارم :پي

صورتی گفت...

من برم به اقاهه اصرار کنم واسه عسکای چالوس :|
بهدشم ببخشید که یهوو قطع شد عسیسم :|
قوفونت شم دیگه فک نکنم تکرار شه :|

صورتی گفت...

الـــی کیه ؟؟؟؟؟؟؟؟
هووم ؟؟

noonoosh گفت...

to link bara download gozashty ??? in yani mojeze :DDDD
Akhe khodet gofty badet miad link bedi :DD

Mђβܓܨ گفت...

والا !
ببین آدمو به چه کارایی وادار می کنید شوماها :دی
استغفرالله !!!

خانوم آسموني گفت...

اعصابم خورده!
چرا اين همه آپو من نديدم
اه
هيچينشون نداد برامن چرا!
هق
من برم بخونم
قديمي ها رو

خانوم آسموني گفت...

ايول
سفرررررررررررررررر
خوش گذشت
خدا رو شكررررررررررررر
به به
خيلي خوشحال شدم
ايهين
بووووووووووووسسسسسسس

خانوم آسموني گفت...

دخملي
حسابي برات خوشحالم كه همه چي روب ه راهه
ايهين
خيلي
زيهات
دل كوشيك و خشنگت خودش نعمت بزرگيه
ايهين
اين آهنگ وبتم معركس...
بووووووووووس

ناشناس گفت...

اوف !‌خدا خيرت بده دختر جون !

پپسي !‌

ناشناس گفت...

اوف !‌خدا خيرت بده دختر جون !

پپسي !‌

پري ناز گفت...

يعني شما با هم مزدوج شدين و داريد تو يه خونه زندگي مي كنين؟! اي ول!مباركه!

نیرونا گفت...

میگم بابا ان سوال میپرسید حداقل بگین کجا جواب بدیم هن؟؟:دی

سوال اول اینکه خیلی وقته نوشته هات رو میخونم از قبل عید توی بلاگ قبلیت با ادرس وب قبلیم اما نظر نذاشتم فقط عاشق نوشته هاتم ارومم میکنه حتی وقتایی که گنگ مینویسی
دوما اینکه قرار وبلگیه اون پایین دیر اومدی:دی زمانش تموم شد اما توی ماه رمضون حتمن افطار میریم بیرون اگه پای ای حتمن بهم بگو که بهت خبر بدم:*

این اقاها واسه واسه مایی که دوست پسرشم نداریم چه برسه به نامزد! خوب ایراد نداره بگو چاق بشه هان؟؟؟تو این دوره زمونه هر کی رسید دم دستت باید بچسبی در نره:دی

خوشحال مشم دوستای خوبی باشیم و قول میدم از این به بعد خاننده خاموش نباشم چطوره؟؟؟

نیرونا گفت...

ببین چقدر مردمو اذیت میکنیا! هنوز نفهمیدیم نامزدین دوستین عقد کردین نکردین؟اصن به ماچه بابا! مهم اینه عاشقن! همین!:*

خانوم آسموني گفت...

اوووووووووووه
از اين جينگيلي مستونياي وبشوووووووو
3 ماهو 3 هفته و 1 روز
يوهاهاهااااااااااا
تا چي كار دارييييييم
آخه تو نميگي ما خب كنجكاويييييييييم
ايهينننننننننننن
نيگي؟
واقعن كي جواب اين همه حس كنجكاويه ما رو بدهههههه
هوم؟
ههههههههووووووووووووممممممممممممم؟
آهنگ وبت فوق العادس
با اينكه غمگينه
من اصن غمگين نميگوشم
خب...
بهد اينم اصن نميگوشم كه چي ميگه
ريتمشو
لحن صداشو دوسدارم
:D
ايهين
بوس بوسي
ساعت 3 شب!
من نشستم! دارم با آهنگ وبت حال ميكنم
خدا شفاي عاجل
ايهين
بووووووووووووس

صووورتی گفت...

حس می کنم داری خیلی خیلی بزرگ می شی!! جریان چیه دختری؟!!
:*

ناشناس گفت...

الهي من قوبون تو برم كه انقده ماه و دوستداشتني اي ! بوس بوس !
آره عزيزم !‌ با يه مرورگر ديگه ميخونمت !‌
واي مرجان من دارم ديوونه ميشم ! اصلا نمي سازم باش !‌تو مكالملتمون همش خشنم و ميزنم تو پرش !‌در صورتي كه اصلا دوست ندارم اينطوري بشه !‌ يعني خسته شدم ازش ؟!

خانوم ِ پپسي !‌

صورتی گفت...

این صوورتی جون راس میگه حرفش و تایید مینمایم
خوبی ؟

مريم گفت...

جاااان p:
خسيس نيستي؟ دو روزه پول كامنتينگ ندادم ورداشتيش...ايش...
مريم عزيزم p:
اينprivate ُ آخرش نوشته بودي، حواسم نبود خوندم پستُ...
من شيفته‌ي اون _ ُ _ ئي ام كه بالاي private لخذاشتم D:

نیرونا گفت...

منکه با دقت میخونم و فهمیدم نومزدین مادر اما منظورم به کامنت پریناز 3 4تا کامنت بالاتر از من بود که فک کرده بود شما سر خونه زندگی تون هستین! ما دقتمون بالاست:دی

صورتی گفت...

kho nahan g o man besh migam esmesh o neydoonam hame ja daran :)
khoobi ??
negaranam :|

بانو تمشكي گفت...

چه لذت بخشه ادم با تمام وجودش حرفاشو بزنه و سبك شه و عشق كنه . .

يكي هم باشه به حرفاش گوش كنه و بهش اهميت زيادي بده !

خوشحالم !

نونوش گفت...

یعنی خوشم میاد ادم خودشو بکشه نمیتونه سر از رابطه تون در بیاره :دی