Free-IQTest.net

۳:۲۹

Free IQ Test
Free-IQTest.net - Free IQ Test

دیدین این آدمهای خوشحال ُ ؟ منم که دیدین ..؟!
نصفه شبی چه کارا می کنن مردم :دی

تازشم ضمن ِ اینکه این استعدادم رو بخورم من! تست ِ ای ان بود ، وگرنه می دونید که، من خیلی مستعد تر از این حرف هام ..
با خانوم ِ آسمونی نصف شبی نشستیم به تست زدن .. بهد فک کنم خانوم آسمونی فنا شد وسطاش، چون شرایط جسمی ِ مناسبی نداشت :دی
حالا شوما ها هم برید بزنید یکم بخندیم دور هم ..
همونجا که نتیجه رو بهتون نشون میده ، بهتون پیشنهاد میده که تو پیجتون به دوستاتون نشون بدین چگده باهوشید .. منم الآن فقط خواستم روش و زمین نندازم :| و گرنه اصلا نمی خواستم ریا بشه :دی

اینم گاید ِ جوابابش ِ [ View ]

*
مطمئن بودم مردم با سرچ گـاییـدن میرسن به این خط بالا .. ولی نه دیگه به این سرعت :|


"

راستی خیلی بهترم .. ینی بازم به لطف همین خانوم آسمونی !

23 comments:

Mђβܓܨ گفت...

یهنی این هوش و استعدادم رو بخورم هاااااا

خاله سوسکه گفت...

ای قبونِ هوشت عچقم!:X

شینا گفت...

به به خانوم خانوما همسن بنده...میگم چه من به اینجا کشش دارم.خُ الان تست چس میزدی؟ نکنه باز میخوای با من کنکور بدی؟ها؟

ناشناس گفت...

155 خوبه؟

Mђβܓܨ گفت...

به ناشناس .. آره عسیسم خوبه .. ینی نابغه .. اما به کسی نگو چون ممکنه بدزدنت :دی
از دیشب تا حالا چن مورد دزدی گزارش شده :دی

شینا گفت...

اینم لینک.تازشم من لینکیدمتتتتتتتتتتتت

No One گفت...

هوشتُ بخورم ((:

خدا رو شكر بهتري *: انقد بهتري كه نشستي... D:

مي گم 170 خوبــه؟ "-: D:

مریم گفت...

این تست چی چی هستش؟ چرا من نفهمیدم دوبار اپیدی

عزیزم خیلی خوشحالم کردی که اومدی وبلاگم

راستی مرجان چطوری میشه نظر خصوصی واست گذاشت؟

راستی عکسارو دیدم خیلی قشنگ بوود
مبارکه گلم

خانوم تی تــاپ√ گفت...

مــن عمـرا همچین کاری بکنم :دی

که بیام شما به من حســودی کنین :))

پپسي ! گفت...

بابا خانوم ِ آي كيوووووو ! دي :

نیرونا گفت...

خوب چی کار کنیم مادر یهوویی شد و شمام که تنبل ما اپ میکنیم نمیای بخونی بعد دو روز میای ! ما هم برنامه مون واقعن یهو شد! ایشالا دفعه دیگه:*

محیا گفت...

ای جان! باهوشی دیگه! :* پس چی ؟

حالا الآن هنوز این تست رو ندادم.اما یه بار تو فیس بوک یه تست دادم زده بود یو آر د برلینت پرسن! یور آی کیو ایز اور 140!!! =)) بععد این در حالی ِ که من خیلی وقت ها احساس خنگی می کنم. D: اینه که در مورد خودم ز یاد به این تست ها معتقد نیستم.

راستش نمی دونم. فک کنم تایه هفته-ده روز دیگه بیایم...

ستاره آبی گفت...

من عمرا بگممممممممممم جواب تستو !

چون همین الان از تو مونیتور ملت

میریزن من و می دزدن !

راستی مرجان خوشگلم خدارو شکر که

بهتری بووووس

گوشیتونم خیلییییییییی خوشگله ...

خانوم آسموني گفت...

ای قبون هوش خانوم
هههههههههههههههههههه
منم که مودم ترکید دیگه نصف شبی
ینی آتیش گرف بخ بخ
هههههه
ولی تستشو تونستم تا ته برم
منم نابغم
یوهاهاهااااااا
فهلندش
بوس بوسی

gilasii گفت...

ما فدای شووووووووما بشویم با این هوشتان!!!!
عزیزم من کارم معلوووم نیست اگه تونستم خدمت میرسم!

شادی گفت...

آی کیوتُ بخوووورم خام خام:دی

اطلس گفت...

آقا ما كلا خيلي به خودمون اميدوارم شديم
يكي در ميون ازخودمون گزينه ي 1 و 2 و 3 و 4 در كرديم شديم بالاي 100
اما كلا قربونه اون هوش و استعداده تو هااااااااااااااااااااا

نونوش گفت...

گوشیت قشنگه مرجان.مبارکه جفتتون !
تولد بابایی رو هم که ترکوندیا انجلینا :***

محیا گفت...

یعنی من عاشق اون تیکه که نوشتی حتی موهاش! شدم =))
بعدم بین این همه آدم که بازی کردن فک کنم تو تنها کسی بودی که از قزمه سبزی متنفر بودی D:

خانوم پپسي گفت...

دي :

خانوم کارامل گفت...

چرا نظرای بالا رو بستی دخمل باهوش:*
بوس بوس ماچ :دی

خانوم آسموني گفت...

سهلااااااااااااااااااام
چطور مطورییییییییییییییییی
خوفی دخملکه ابرو کمونه مو سییییییاااااااااهههههههههههه
:D
یوهاهاهاااااا
ینی من این لغتایی که زرتی تو مغزت میپره رو بخورمااااااااااا
یوهاهاهاااااا
بهد اینکه
کلن شطوری
هاااااااااااااااا
بووووووووووووووووووووووووووووسسسسسسسس

اطلس گفت...

اون تيكه ي :
شب : جون ؛ زندگيمه
منا كشتووند از زوره خنده
:))))))))))