page 22

۸:۲۳

وقتی این تست ِ زیر رو دیدم نتونستم خودمو کنترل کنم و نزنمش :دی .. وقتی زدم و با جواباش کلی موافقت ِخودمو اعلام کردم دلم نیومد نذارمش اینجا ..
می دونم خیلی هاتون انجام دادین این تستو .. اما بازم دلم خواست بذارم ! اصلا وبلاگ ِ خودمه :|
تو جواباش اونایی رو که رنگی کردم جوابای ِ خودمه و واقعا هم به نظرم به من نزدیکه !


_ سناریوهای زیر تلاش می‌کنند که دیدگاه شما نسبت به عشق را توضیح دهند.

1- پایان دنیا نزدیک است. اگر فقط بتوانید یک نوع از حیوانات را نجات دهید، کدام را انتخاب می‌کنید؟
الف : خرگوش
ب : گوسفند
پ : گوزن
ت : اسب

2- به آفریقا رفته‌اید. به هنگام بازدید از یکی از قبیله‌ها، آنها اصرار می‌کنند که یکی از حیوانات زیر را به عنوان یادگاری با خود ببرید. کدام را انتخاب می‌کنید؟
الف : میمون
ب : شیر
پ : مار
ت : زرافه

3- فرض کنید خطای بزرگی انجام داده‌اید و خداوند برای مجازات شما تصمیم گرفته است که به جای انسان، شما را به صورت یکی از حیوانات زیر در آورد. کدام را انتخاب می‌کنید؟
الف : سگ
ب : گربه
پ : اسب
ت : مار

4- اگر قدرت داشتید که یک نوع از حیوانات را برای همیشه از روی کره زمین نابود کنید، کدام را انتخاب می‌کردید؟
الف : شیر
ب : مار
پ : تمساح
ت : کوسه

5- یک روز، با حیوانی برخورد می‌کنید که می‌تواند با شما به زبان خودتان صحبت کند. دلتان می‌خواهد که کدامیک از حیوانات زیر باشد؟
الف : گوسفند
ب : اسب
پ : خرگوش
ت : پرنده

6- در یک جزیره دور افتاده، تنها یک موجود زنده به عنوان همدم و همراه شما وجود دارد. کدامیک را انتخاب می‌کنید؟
الف : انسان
ب : خوک
پ : گاو
ت : پرنده

7- اگر قدرت داشتید که هر نوع حیوانی را اهلی و دست‌آموز کنید. کدامیک از حیوانات زیر را به عنوان حیوان خانگی خودتان انتخاب می‌کردید؟
الف : دایناسور
ب : ببر
پ : خرس قطبی
ت : پلنگ

8- اگر قرار بود برای 5 دقیقه به صورت یکی از حیوانات زیر در می‌آمدید، کدامیک را انتخاب می‌کردید؟
الف : شیر
ب : گربه
پ : اسب
ت : کبوتر


تحلیل:


1- در زندگی واقعی، برای چه نوع آدمهایی جذابیت و کشش دارید.
الف: خرگوش– کسانی که دارای شخصیت دوگانه هستند، به سردی یخ در ظاهر اما به گرمی آتش در باطن
ب: گوسفند– مطیع و گرم
پ: گوزن– زیبا و آداب دان
ت: اسب- کسانی که غیرقابل جلوگیری، بی‌بند و بار و آزاد هستند.


2- در فرایند ابراز عشق و درخواست ازدواج، کدام رویکرد برای شما خوشایندتر و موثرتر است.
الف: میمون – مبتکر و باذوق که هیچگاه احساس خستگی نکنید.
ب: شیر- سرراست، صاف و پوست کنده به شما بگوید که دوستتان دارد.
پ: مار- دمدمی مزاج، پر نوسان، نفس گرم و عشق سرد
ت: زرّافه- صبور، هرگز شما را رها نکند.

3- دلتان می‌خواهد معشوقتان چه عقیده‌ای در باره شما داشته باشد.
الف: سگ- باوفا، صادق، ثابت قدم
ب: گربه- شیک و زیبا
پ: اسب- خوش بین
ت: مار- انعطاف‌پذیر

4- چه اتفاقی باعث می‌شود که شما رابطه‌تان را قطع کنید/ از چه خصوصیتی بیش از همه نفرت دارید.
الف: شیر- متکبر و خودخواه، امر و نهی کن
ب: مار- هیجانی و دمدمی مزاج، نمی‌دانید چگونه او را خوشحال کنید.
پ: تمساح- خونسرد، بیرحم، سنگدل
ت: کوسه- ناامن

5- دوست دارید چه نوع رابطه‌ای با او برقرار سازید.
الف: گوسفند- سنتی، بدون آن که چیزی بگوئید او بفهمد چه می‌خواهید، ارتباط برقرار کردن از طریق قلب‌ها.
ب: اسب- هر دو بتوانید درباره همه چیز با هم صحبت کنید، هیچ چیز مخفی در میان نباشد.
پ: خرگوش- رابطه‌ای که همیشه خود را گرم و عاشق او حس کنید.
ت: پرنده- رابطه‌ای پایدار و طولانی و بالنده

6- آیا به او خیانت می کنید.
الف: انسان- شما به جامعه و اخلاقیات احترام می‌گذارید، پس از ازدواج هیچ کار خلافی نمی‌کنید.
ب: خوک- نمی‌توانید در مقابل تمایلاتتان مقاومت کنید، به احتمال زیاد خیانت می‌کنید.
پ: گاو- خیلی سعی می‌کنید که چنین کاری نکنید.
ت: پرنده- شما هرگز نمی‌توانید استوار و ثابت قدم باشید، شما واقعاً برای ازدواج مناسب نیستید و نمی‌خواهید تعهدی بپذیرید.

7- درباره ازدواج چه فکر می‌کنید.
الف: دایناسور- شما خیلی بدبین هستید و فکر می‌کنید این روزها دیگر ازدواج سعادتمندانه وجود ندارد.
ب: ببر- شما به ازدواج به صورت یک چیز گرانبها فکر می‌کنید. پس از آن که ازدواج کردید، پیوند زناشویی و همسرتان را بسیار باارزش و گرامی می‌دارید.
پ: خرس قطبی- شما از ازدواج می‌ترسید، فکر می‌کنید آزادیتان را از شما خواهد گرفت.
ت: پلنگ- شما همیشه طالب ازدواج بوده‌اید ولی در واقع، شناخت دقیقی از آن ندارید

8- در این لحظه، به عشق چگونه فکر می‌کنید.
الف: شیر- شما همیشه تشنه عشقید و می‌توانید هر کاری برای آن بکنید اما به راحتی در دام عشق نمی‌افتید.
ب: گربه- شما خیلی خودمحور و خودخواهید. شما فکر می‌کنید عشق چیزی است که می‌توانید به دست آورید و هرگاه که خواستید آن را دور بیاندازید.
پ: اسب- شما نمی‌خواهید در قید و بند یک رابطه پایدار قرار بگیرید. به هر چمن که رسیدی گلی بچین و برو
ت: کبوتر- شما به عشق به صورت یک تعهد دو طرفه فکر می‌کنید


"

تو چی فکر می کنی ؟! درسته یا نه ..؟!

+ یه سری از دوستان تو کامنتها ی قبلی چندتا سوال پرسیده بودن که خب من علاقه ای به جواب دادن به این سوالا ندارم .. فکر نکنین بی شعورم یا کامنتتون رو نخوندم !
این دفعه رو جواب میدم اما راست ِ راستش اینه که دل ِ خوشی از جواب دادن به این سوالها ندارم ..

یکیش این بود که من مدل ِ موهام چیه ؟!
والا نمی دونم .. من ژورنال رو باز کردم یه عکس رو به مامانم نشون دادم گفتم این [View ] بهد یکی دیگه رو ورق زدم گفتم نه نه این [View ]
بهد مامانمم برا اینکه من مهتاد نشم یکم از این زد یکم از اون :دی (حالا خودت دیگه مدلشو بکشف ببینم چقدر متوجه حرفام میشی)

دومیش این بود که من ابروهام تتو ا ِ آیا ؟!
نه پدر جان! به نظرت من با این قد و قواره تحمل ِ درد ِ تتو دارم ؟! درسته از درد ِ زایمان کمتر ِ و منم تا حالا سه تا شیکم زائیدم اما خب تحمل ِ این یکیو ندارم :|

سومیش اینه که کادوی بابایی چقدر برام در اومده ؟!
نمی دونم :| من آخر سر نفهمیدم چی به چیه بابایی کامل تر می دونه، من اونجا نقش کیف ِ پول رو بازی میکردم :|
ولی برا یه سیستم ِ خوب و آبرو دار رو 400 - 500 حساب کن !

چهارمیش قیمت گوشی آ بود و یه توضیح راجع بهشون ؟!
والا عرضم به حضور انورتون که اینا ویندوز موبایلن ینی همون پاکت پی سی ! من از 430 قیمت دارم تا 485 که خودم 465 گرفتم .. البته من چون یه پولی سونی اریکسون بهم میده گیر ِ این برند هستمااا .. شوما اگه دنبال پاکت پی سی هستی می تونی اچ تی سی بخری ! به نظرم اونم خیلی خوبه !

پنجمیش سن ِ بابایی بود ؟!
خب اینو دیگه نیتونم بگم :| باهد از خودش بپرسین ..خب اما شوما 29 فرض کن :دی (بهش نگید من گفتما!)

شیشمیش این بود که من کدوم دانشگاه می رم و اصن چی می خونم ؟!
خب این که پرسیدن نداره که! صد دفعه گفتم که مترجمی زبان انگلیسی می خونم تو دانشگاه قمبریج :|
(هی من می خوام از خودم تعریف نکنم نمیذارید)

.
دیگه تموم شد فک کنم .. اگه کسی سوالی پرسیده بود و من جواب ندادم دوباره بپرسه تا گرمم جوابشو بدم

28 comments:

No One گفت...

آخيش اينجا باز شد داشتم خفه مي شدم ((:

تو كه سوال منُ جواب داده بودي قربونت برم *:

منم اين تستُ زده بودم خيلي شبيه به هميم !! D:
سن بابايي رو مي دونستم D:

اينــا D:

صوورتی گفت...

یادش بخیر...
یه شب رئیس رو تو چت خفت کردم ( :دی ) و این فال رو دادم دستش! اونم عشق این چیزا... زود پرش کرد!... تقریبا بیشترش عین ِ هم بودین!...
6 و 7 و 8 ت رو داری؟! واسه منم همینا دراومد! دیدی چگذه مهم بود و چگذه قشنگ جواب دادیم؟!!:دی
الان بزن قدش!:دی

خانوم آسموني گفت...

سهلام
ایول
چقذه ما تفاهم دارییییییییییییم
یوهاهاهاااااااااا
کلی دارم لذت میبرم هااااااا

هانا گفت...

فج کردین خودنون فقط تفاهم دارین با مرجان؟؟ من که تهِ تفاهمم! جز یکیش بقیه جوابامون زمین تا ستمون فرق دارن!!!میبینی تفاهمُ!!

محیا گفت...

منم تا حد زیادی جواب هام مثل جوابای تو بود و تقریبا" تا اونجایی که می دونم درست هم بود.اما یه جاهاییش رو تجربه نکردم هنوز D:

خانوم کارامل گفت...

واییییییی چند تا آپ کردی تو :0
چقد سوال ازت پرسیدن!!! یعنی من کف کردما !! خوبه حالا میای جواب بدی!!

دوست جونم دوستت دارم هوارتا :*:*:*

ستاره آبی گفت...

چه باااااااااااااحا ل !

مرسی مرجان جونیییییی !!!

خیلی خوب بود ! دوتایی زدیم کلی کیف

داد .

اطلس گفت...

بيا تا من يكمي كت و كول تو را ماساژ بدم كه همت كردي و جوابه اين بچه ها را دادي ؛ وگرنه كه اگه جواب نمي دادي كه همه ي اينا مي رفتند مهتاد مي شدند و بعدش ميومدند يقه ي تو را مي چسبيدند .
من تا 50 درصد با تو شبيه هستم ؛ يعني 4 تا گزينه هام مثله تو بود ؛ 4 تاش نبود ؛ اصلا منو تو را ساختند تا با هم زندگي كنيم (( خيلي منحرف نشياااااااااا ؛ البته از جاده ي اصلي ))

ناشناس گفت...

فقط می خواستم بگم منم این تستو زدم:دی

ئلم خواست عصبیت کنم خب:دی

راستی من همون ناشناس همیشگی ام

بم فش ندی؟:(

Mrs.ZigZag گفت...

برای منم خیلی خیلی درست بود! خیلی حال کردم باهاش...

نازگل گفت...

یه چیزی بگم اتفاقا خوب می شناسمت چون خواننده ی خاموشت :)) بودم خیلی خوچحال شدم دیدم برام نظر گذاشتی :)) پسمم بهت میدم عزیزم فقط نمی دونم چجوری!!؟؟

نازگل گفت...

وای اصلا باورم نمیشه تمام جوابام با شما یکی بود :))

روشنک گفت...

کامنتیدم تشکر کنم بابت این تسته و اشتغال زایی که کردی واسمون. اخه الان با یکی می‌حرفیدم بیکاری خونمون زده بود بالا و حرفیم نداشتیم بزنیم با اینا یه نیم ساعتی سر کردیم و تقریبنم درست بود

روشنک گفت...

قربون شکلت این نوحه رو گذاشتی اون پایین مایینا من یه ساعته منبع این صدارو از اسپیکرم جستجو می‌کنم و از بین دویست و نود صفحه ای که بازه پیداش نمی‌کنم تا قطعش کنم.یه جای قابل رویت اگه بود بهتر بود

خانومی گفت...

اسمتو که تو کامنت دونیم دیدم یاد زیگزاگ افتادم چون لینکتو همیشه اونجا دیدم

صورتی گفت...

من خودم بابایی رو بزرگ کردم توقع داری ندونم چن سالشه هاهاها :)
بهدددم من تست آیکیو بیشتر دوس دارم
یه بار دیگه هم کامنتینگ و ببندی میکشمت عزیزم :|
:*

نیرونا گفت...

سلاملکم خواهر:دی

ببینم این اهنگه مال بلاگه توئه؟؟؟؟ تو این و خونه رو با هم میخوام؟؟؟ اره؟؟؟ اگه اره مال کیه؟؟ هی دنبال این اهنگم اما نمیدونم مال کیه که بخوام دنبالش بگردم:دی

خانوم تی تــاپ√ گفت...

من بعد از هزار تا پســت میتونم کامنت بدم اونم وقتی میشه که میرسم به پستی که هوا ابری ِ و جنابالی خخخخخخفن عصبی :دی

:-SS

تارا میرکا گفت...

خب می دونی چیه؟
من زیاد از این مدل تستا خوشم نمیاد مگر اینکه خیلی خاص باشه!
قاعدتا اونا هم زیاد از من خوششون نمیاد چون معمولا برام درست درنمیاد! D:

نونوش گفت...

عشقم مدل موهات خیلی قشنگه .... اوندفعه میخواستم بگم دی سی شدم :دی
من همیشه تو جورنال ارایشگاه این مدلا رو میبینم و حسرت میخورم و میگم :
هی هی موی صاف کجای مادر ؟؟؟؟ :دی
مامیت سالن داره ! چقدر حال میکنی تو !!!!

خانوم لواشـک! گفت...

خوبی ایا؟!

ستاره آبی گفت...

آقای بابایییییییییییییییی !!!!

مرجان و اذیت می کنیییییییی ؟؟؟؟

شکلک عصبانی شدید !

محیا گفت...

مرجان؟ عزیزم؟ چی شده؟ نبینم ناناحن باشیا... :)

نازگل گفت...

عزیزم دلم کنار وبم نوشته 22 سالمه . آقاهه هم 28 سالشه :))

شينا گفت...

واس آخرين پستت نميشه كامنت گذاشت
باز چيه ؟
گند زدي تو اخلاقت؟
بووووووووووووووس

صورتی گفت...

چــــی بگم ؟
هووم ؟
دعا میکنم :*

خانوم آسموني گفت...

به سلامتی و میمنتتتتتتت
این نظراتت هم درست شد
یوهاهاهاااااااااا

Mђβܓܨ گفت...

هنو کامل تر نزدم ولی باحال شدهااااا .. مگه نه مونایی؟! :دی