page 21

۷:۵۷

وقتی که خواب ِ خواب باشم و موبایلم کنار بالشت .. فقط اگه یه صدا ازش در بیاد به خودم زحمت ِ بیدار شدن میدم ..
یه چیزی تو مایه های ..

دیس واز جاست منت تو بی ..
یو آر کامینگ بک تو می ..
کاز دیس ایز پیور لاو ..
کاز دیس ایز پیور لاو ..
آی نو یو آر مور افرید ..
دن آی سو آیل ویت ..
کاز دیس ایز پیور لاو ..
کاز دیس ایز پیور لاو ..

زنگ ِ مخصوص ِ بابایـــی .. تنها چیزی ِ که می تونه منو از عالم خوش ِ خواب بکشونه بیرون ..
وقتی چند بار الو الو می کنم و قطع میشه .. تا چند ثانیه فقط می تونم منتظر بمونم و تا چشامو می بندم، دوباره زنگ می زنی اما صدات نمی آد .. تو همون خوابآلودگیم هم توانایی فحش ِ ناموس دادن بر پیکر ِ دولت عزیزم رو دارم با این مخابـراتش ..
خیلی طول نمیکشه که دوباره زنگ می زنی ..
وقتی میگم الو یه صدای همهمه میاد و من می فهمم صدامو می شنوی .. منتظر می مونم حرف بزنی ؛ اما صدای ِ تو نمیآد به جاش صدای ِ یه آهنگ بلند میشه .. یه آهنگ آشنا ..

تو و این خونه رو با هم می خوام ..
تو نباشی دل ِ من می گیره ..
اینو از چشمای تو می خونم ..
بی من این خونه برات دلگیره ..
من با داشتن ِ تو آروم می شم ..
زیر ِ سقف ِ خونه وقتی هستی ..
با تو خوشبختی ِ من تکمیله ..
توی ِ این حال ِ خوشم همدستی ..
شب ِ این خونه پر از احساسه ..
دل ِ من به داشتنت می نازه ..
اگه تو باشی کنارم دستام ..
دست ِ خالی خونه رو می سازه ..!

تا ته ِ فصه بمون با من ..
بذار این دلخوشی عادت شه ..
بیا همخونه ی من تا عشق ..
با تو همرنگ ِ عبادت شه ..

وبعد گوشی قطع میشه و دیگه هم صدای زنگش در نمی آد و من بازخوابم می بره .. یه خواب ِ آروم .. یه خوابی که بازم با صدای تو پاره میشه ! با صدای تو که به زور بلندم می کنی تا پاشم یه چیزی بخورم .. تویی که کلی برای اینکه بیدارم کنی قربون صدقه میری و منی که تو بغلت خودمو لوس می کنم و هی میگم یه ذره دیگه ، خب؟! یه ذره دیگه ! تویی که می خندی و میگی همین الآن! یالا پاشو یه چیزی بخور .. بدوووو ! دستم و میگیری بلندم می کنی، تقریبی تا سیـنه هات می رسم .. سرمو تکیه میدم بهشون و باهات تا آشپزخونه می آم ..
وقتی چراغ ِ آشپزخونه روشنه ذوق می کنم .. وقتی می بینم تی میکر داره کار می کنه .. وقتی شوکولات داریم رو میز .. وقتی تو برام چای می ریزی و با همون خونسردی ِ همیشگی میذاری رو میز و خودتم میشینی رو به روم ..!
عاشق ِ این خونسردی آ تم .. نمیشه بهت گفت چجوری ، اما آرومی و من عاشق ِ این آرامشم ..
گاهی فکر می کنم با آرامشی از جنس ِ تو .. خواب را می خواهم چکار !؟
(مثلن شبا وقتی تو از سرکار میآیی و کلی هم خوابت میآد و اینها :دی)