page 10

۰:۴۵

خب با توجه به استقبالی که تو پست قبلی از پست ِ توجیحی شد من به این نتیجه رسیدم که ایول بابا هیشکی توجیح نیس که :دی بعد یه لحظه شک کردم که نکنه من توجیح نیستم ! هان ؟! میگم می خواین شما منو توجیح کنید من شما رو :دی

خب والا من چیز ِ خاصی نمی خواستم بگم .. اما خب استقبال ِ شماها همچین می زد که هیـــــــــــشکی هیــــــــــــچی از هیــــــــــــــــــچی نفهمیده که خب این خیلی خوبه .. اصن من همینجوری دوست دارم .. دلمم نمی خواد دیگه هیچکی و توجیح کنم الآنه :دی
اصن وبلاگ ِ خودمه نمی خوام هیچی بگم :| (لوس ِ نُنُر هم خودتی .. فکر نکن که نمی شنوم!)

"

کلا من امروز کونـم سوخته اعصاب هم ندارم .. آی زور داره! من چرا واقعا فکر کردم کنکور قبول نمی شم و شرکت نکردم ؟! نه واقعن چرا ؟! با تو ام دیگه .. بگو چرا؟! بعد چرا 3 تا از دوستام مجاز شدن الآن ؟! هان! هان! فرزانه آموزش و شده 300 ؛ مترجمی و شده 600! بهد اونوخت من ! (به قول ِ خانوم آسمونی ِ عسیسم هـــق هــــق !!!)

یه مدته ذهنم مشغوله .. حالا زودی می آم توجیح می کنم همه رو ناراحت نباشین ، ولی خب فعلا اعصاب ِ یه جا بند شدن و وبلاگ نوشتن و اینجور چیزا رو ندارم .. اصلنم ربطی به کـون سوزیم نداره بی خود همه چیو به همه چی ربط نده :|

یه سوال هم بپرسم !؟
این احسـان چرا انقده لاغر شده ؟! آخه چرا!؟ آخه مگه نمی دونسته من عاشق ِ این لپاش بودم :|

یه چیز دیگه ..
دیدید اول برنامه "ماه عسل" آهنگه وبلاگ ِ بابایی رو گذاشته بود ؟! دیدید ؟ دیدید ؟!

من حالم خوب نیست خب!
هــــق هـــــق

16 comments:

ستاره آبی گفت...

اوهوم ! منم امسال هر کیو دیدم مجاز

شده :دی

اطلس گفت...

مي گماااااااااااااا ؛ دست به توجيه كردنت خيلي ملسه هاااااا ؛ مرگه من بازم بيا و ما را توجيه كن ؛ تازه راه و روشه توجيه كردنم قول بده كه يادمون ميدي

صورتی گفت...

خب من الــان دلم کلی احسان خواست چه چاق چه لاغر :* هوووم :)
بهدم اینکه عیب نداره که :) کنکور و میگم عجیم :)
بهدم آآآ بابایی هم شهریور
بهدش هم دوبهر هه هه من چه قد بعد بعد میکنم :ی خب من توجیه هی میخوام :|
من توجیه میخوام یالا =))
خوبی عزیزم ؟

نونوش گفت...

دوستم فدای سرت :))))))))))
راستی احسان خیلی زشت شده با صورت لاغر :دی
هیچکی فرزاد من نمیشه :دی

پري ناز گفت...

يعني مي دوني چيه؟! من قبل از اين پستت توجيه نبود اما الان توجيه شدم و اصلا به پست توجيهي احتياج ندارم!!!:دي

ناشناس گفت...

اوهوم اوهوم من ديدم ! كلي ذوقيدم كه كامل ميپخشنش ولي نوچ !
چيزه ! ميگم خوچ بحال دومست و بقيه !
من كه 12000 شدم !
شما احتمالا كنكور كارشناسي ارشد و ميگي ديگه ؟!‌دي : اصلا من باهات دعوايي ام الان ! كاش زودتر پروفايلت و خونده بودم و فهميده بودم زبان ميخوني !‌ ايجوري ازت كمك ميطلبيدم خو !‌ من خيلي اخمخم خو ! بغض و گريه و اينا الان !

خانوم ِ پپسي !

خانوم آسموني گفت...

سهلااااااااام
ینی ببین عمرن من اگه باور کرده باشم که تو بخوای بیای و مارو توجیه کنی...
من همون اندازه که توجیه بیدم... برام بسه..هههه
نمیخوام اصن... ایهیندشم..
بهدشم من شبا میام نیگات میکنم.. تو پست نمید.. بهد مهلوم نیس کی پست میدی...
فش :دی
بهدشم غصه نخور .. عیب ندارومبااااا
ندارومباااااا...
نسوزومباااااااااااااا
بهدشم کجایی تو.. من دلم برات تنگ شده.. خیلی نامردیییییی... بیها باهم حرف بزنیم دیگهههههه
د رمورد احسانم موافخم شونصد درصد! من یه دفه از جلو تلویزیون رد شدم...
دقت کن من ماه رمضان رو اصن تلویزیون نیگا نمیکنم.. جز ربنا اینا...هههههه...بهد..فخط دیروز... یه کوشولو دیدم که واقعن خندم گرفته بود این قذه موضوع مسخره و تکراری ای داشتن! خدایی... بهد .. حالا این به کنار.. منم زرتی گفتم که.. اه اه.. این چرا این قذه لاغر شده! بهد مامانم گف همه دارن لاغر میکنن..ههههه...
به نظر منم خیلی بیریخت شده... احسان لپالوش خشنگ بود... ایهین
مثه این میمونه که به من بگن.. بیها لپاتو ازت میگیریم... ینی من اون روز باس برم مردن کرداهه.. ایهیندشم..هههه
حالا بگذریم...
فهلن موفخ باشی
بوس بوسی
راستی
تو beyluxe
همش آهنگ وبتو میذارم.. و کلی کشته مرده پیدا کرده.. خیلی نازه
بوس بوسی

gilasi گفت...

چی فک کردی پس!!!خُ من که از اولش گفتم این آهنگ وب باباییت خیلی گشنه!!نگفتم!!!
وقتی فک میکنم میبینم آهنگ وب توام گشنه هااااا....
اینو نگم نمیشه لوس ِ نُنُر!!!آخی....
من جدیدن از این احسان خیلی بدم میاد...آخه جدیدا" خیــــــــــلی حرف میزنه!
مرجان حالا نمیشه یکم توجیحمون کنی!!!هه هه هه ...

خاله سوسکه گفت...

ووووووووییی!! به فکر این که قبول نمیشی شرکت نکردی؟ خب شرکت می کردی فوقش قبول نمیشدی دیگه خانومی!:*

ولی اشکال نداره..عوضش سال دیگه می خونــی و میری امتحان میدی. بیشترم می تونی کار کنی!
:*

No One گفت...

نقده توجيه شدم نمي دونم چي كار كنم ؟‌ D:

هر كي بت گف لوس ننر دمش گرم ((:

واي احسان مي خوام D: شبيه آقامونه D:

هانا گفت...

ای خدا اینجا چه خبره هاااااااااااان؟؟ اگه منَ توجیه نکنی مجبور میشم اینجا جیغ و داد راه بندازم از ما گفتن بود!

صورتی گفت...

ینی این بابایی من و کشت با این فیلم دیدن :d
آخــی شما کلــآ کمپانی تفاهمین من میدونم دیگه :)
بهدم خب روزه نگیر عیب نداره :)
بوس

خانوم آسموني گفت...

سهلام دخملی...
در مورد گوشی.. منم دقیقن هم سلیقه بیدم با شوما.. ایهین... گوشی هه خوف و خشنگیه...
جناب بابایی هم واقعن ترکانده انددددددد... ههههه
منم دلم برات تنگولیده
زیهات
بیها بحرفیم
خب
شمارمم خب منم شمارتو ندارم... ینی نمیخوای بم بدی؟
خب اونی که نوشتم یه جمله ی خبری بود دیگه... اخه شماره هام همش پریییییییید
بوس بوسی عسیسم

No One گفت...

از دست تو ((: خيلي دختري يعني چي ؟((:

گوشي قرمزه مال بابايي بود ؟‌من با هم باز كردم قاطي شد D: ولي خب آره حف با توئه D:

خانوم آسموني گفت...

سهلام عسیسم
شمارتو یادداشت کردم.. حالا برم پایین.. پیش مامان بزرگم.. بهت اس ام اس میدم.. ایهیندشم..
آخه من داییم فوت شده.. بهد من همش باهت بمونم خونه... مواظبت مامان بزرگم...
ایهین.. برم پیشش دیگه تهنا نباشه
مواظبت خودت باش
بوس بوسیییییییییییی

الهام گفت...

سلام خانومی
شما من رو نمیشناسید!!!!
من امشب اتفاقی اومدم توی وبتون و از اهنگ وبتون خیلی خوشم اومد منظورم همینه که با گیتار زده میشه
میشه بپرسم که اسم خواننده اش چیه یا اسم اهنگ که بتونم دانلودش کنم
ممنون