page 14

۱۴:۴۵

یه وقت بده به چشمات .. نگاه کنه به چشمم .. شاید که برق ِ نگات .. بشکنه این طلسمم !

روز ِ روزش حالم خوش نبود .. الآن که دیگه شب ِ تارشه ..
کی بود برا من یه بار نوشته بود که آدم شادی ام ؟! پاشه بیاد تا باهاش شادی هامو قسمت کنم ؛ بی تعارف :|
دوست داشتم آهنگ بلاگم رو عوض کنم اما، بین ِ دوتا آهنگ موندم! حالا به صورت دوره ای عوض می کنم آهنگا رو؛ این دوتا که میگم تنها آهنگایی ِ که حس می کنم درحال ِ حاظر منو آروم می کنه و خیلی خوبه که این دوتا آهنگ رو دارم .. . (تنها اتفاق ِ خوبیه که در حال حاضر موجوده ، منم الآن ته ِ مثبت بینی دارم نیمه پر ِ لیوان رو می بینم!)


موهامو کوتاه کردم .. خیلی! حوصله آپلود کردن عکس ندارم شما در این حد بدونید که الآن تفاوتی بین ِ من و بابایی از پشت ِ سر نیست .. فقط بابایی یه 20 -25 سانت قدش از من کوتاه تر ِ که اونم پاشنه می پوشه درست میشه !

یه چیز دیگه ..
اون چیزی که من می خواستم به بابایی بدم خریدنی نبود که:دی دیدنی بود .. شنیدنی هم بود .. خوردنی هم بود .. بسه دیگه بی خیال از اینجا خانواده رد میشه ..!
البته امروز یه چشمه از بابایی دیدم پشیمون شدم که بدمش :دی .. احتمالا پولش و باهاش حساب می کنم یه دور رفت و برگشت :(( اونایی که فهمیدن چی گفتم به اونایی که نفهمیدن توضیح بدن ، ولی زیاد خودتون رو اذیت نکنین :دی

"

خیلی داغونم .. اونایی که روزه می گیرید برام دعا کنید لطفا .. خیلی! هم برا من هم برای یه نفر که عزیزترین انسان ِ زندگیم ِ!!!
این انسان بودنش خیلی مهم بودااا !!!


+ مدل کامنتیگم خوبه الآنه ؟!
+ چیه خب ؟! حالم خوب نیست دیگه !

18 comments:

ستاره آبی گفت...

الان کی داوطلب میشه توضیح بده به ما که

نفهمیدیم ؟:دی

موهاتم مبارک خانمی .بوووووس

خرس قهوه ای گفت...

وای که چقده تو و این بابایی ت وول می خورین تو این بلاگستان!!! یه جا اتراق کنین دیگه!!!! هی آدم باید هر تیکه تون رو از یه جا جمع کنه! :|

خرس قهوه ای گفت...

اون approval تو بخورم من! :| اینم سیستم کامنتینگه نصب کردی آخه؟؟ آدم اگه یه چی یادش بره بگه بعد بخواد دوباره حرف بزنه شونصد سال طول می کشه همه چی رو دوباره تایپ کنه!!

Mђβܓܨ گفت...

بابا خوفه که می خواد ببینه موافقی یا نه چیز ِ بدی نیست که !
بهدم اینکه ما جامون میخ داره :دی
بهدشم اینکه خصوصی برات نوشتمااا یه چیزی !

خانوم آسموني گفت...

سهلام دخملی
چت شده؟
هوم؟
موهاتو کوتا کردی چرا خب...هووووووم
میگم چرا جوابمو نمیدی
نگو هنگولاسیونی
هوم
میبینمت
حرف میزنم باهات
بوس بوسی

ناشناس گفت...

باورم نميشه . . . الان نصف كامنتم رو نميبينم . . . دستت درد نكنه . . باز جاي شكرش باقيه بتونم نظر بنويسم !!!

خوبي ؟! چند باري اومدم نتونستم نظر بزارم . . نميدونم چرا ؟!

به خاله سوسكه گفتم بگه بهت شرمنده :*

بانو تشكي هستم !

ميتونم ادرسم رو بزارم :*

ناشناس گفت...

يعني چي ميتونه باشه كه هم خوردني . . شنيدني . . ديدني ؟!!!!

هوم ؟!

mahya گفت...

آمممممم... مرجان اگه اشتباه حدس زده باشم خودمو می کشم. اما تنها چیزی که می تونه دیدنی و شنیدنی باشه و اینااااا.فک کنم باید یه چیزی مثل کنسرت باشه... D: می کشمت اگه مسخره م کنی...
موهاتم مبااااااااااااااااااارک یه عالمه...من موی کوتاه خیلی دوست دارم..اما بهم نمی یاد اصلا"...

نبینم از این چیزا بنویسیا...شب تار و اینا! خودم می یام خورشید می شم D:

ناشناس گفت...

کفش ÷اشنه دار خوجگله :دی!!
وهاتم مبارک!!

توو جیب جا میشه؟! هان؟! :دی!!


کامنتینگت نصفه نیمه میاد واسه من:))
حالا نیدونم میثبته اینو یا نه!!

ناشناس گفت...

ثبـــتید یعنی؟!

خانوم تی تاپم:دی


میگما نیشه شما برگردی همون وبت توو بلوگفا؟! :(

خاله سوسکه گفت...

ببینم بابایی باباته؟:D

یا همون اقائست؟

ما که نهفمیدیم!:d

Mђβܓܨ گفت...

با خاله سوسکه : بابایی آقامونه دیگه .. بهد باباهه بابامه :دی اوکی !

..

با تی تاپ : خب من که داشتم تو بلاگقا مسالمت آمیز زندگی مو می کردم .. کی بود گفت کوچ کنیم :(

Mrs.ZigzaG گفت...

این مدل کامنتینگ با من مشکل داره مرجان!! چرا از هالو اسکن کامنتینگ نمی گیری؟ اون خیلی راحت تره ها...

در مورد دیدنی و شنیدنی و خوردنی هم من یه حدسی زدم اونم خودتی!!! D:

راستی حاضر از حضور میاد دخمله... حاظر غلطه D:

صووورتی گفت...

من فهمیدم چی شد!:دی
هر کی نفهمیده بیاد پیش خودم!!:دی
موهات مبارکه جیگیل!:*

ناشناس گفت...

منم كلاً كامنتينگ بلاگ‌اسپات باهام مشكل داره! هر دفعه برات كامنت مي‌ذارم قبلش كلي عمليات ژانگولز انجام داده‌م!! هالوسكان خوبه. ولي خب همين هم خوبه. كلاً خوبه! ما هم چشم‌مون كور يه جور كامنت مي‌ذاريم ديگه! تو خودت خوب باش!

يعني هر كي روزه نگيره دعاش هم قبول نيست؟ عجب مملكتي‌ـه ها! اي بابا!

منم گنجيشكم در ضمن! ديگه عمليات ژانگولزم در حد اين سيستم جديدت نيست كه هم اسمم ثبت شه هم كامنتم! بي شوخي!

No One گفت...

همه با كامنتينگت مشكل دارن كه ((: واي به حالت مرجان اگه واسه من بخواد قاطي كنه اين D:

موهاتُ ديدم چه نــــــــــاز شده *: چه مدليــه اونوقت ؟ ببينم مي تونم آقامونُ خر كنم بزنم موهامُ D: بگو اسمشُ بگو ديگــه فك كردي دارم شوخي مي كنم؟‌D: نه جون مرجان D: آهنگت قشنگه قبليـه بيشتر تر !

جدي خودتُ مي خواي بدي بخوره ؟ D:

ناشناس گفت...

مرجان جون من پاشو بيا بلاگفا سر خونه زندگيت ! بچه نشو ! D:

همون ياسـى م حوصله ندارم دوباره نمايــه (!) انتخاب كنمُ اينـا ! |:

نیرونا گفت...

تاییدیه؟