page 9

۰:۱۰

من با تو فهمیدم ، زیبایی هم خوبه .. یک مرد ِ مغرور ِ رویایی هم خوبه ..!
من با تو فهمیدم ، دلبستگی بد نیست .. گاهی به یک آغوش وابستگی بد نیست ..!
[ View ]

چقدر این آهنگ ماه ِ ! خواستم بذارمش رو وبلاگ ولی نشد .. ینی فورمت قابل تبدیلش و نداشتم :|
گوش میدمش یاد ِ خودم می افتم .. ینی انگار داره از زبون من حرف می زنه هاااااا .. خصوصا همین یک مرد ِ مغرور ِ رویاییش!
همین مرد ِ مغروری که وقتی رو تخت دراز کشیدین و سرش و می گیری تو بغلت آروم میشی .. وقتی چشماشو میذاره رو هم که مثلا من خوابم ، تو موهاشو ناز می کنی و با سر ِ انگشات همه ی حسی که بهش داری و منتقل می کنی .. بعد سرش سنگین میشه .. با اینکه می دونی خوابه ولی بازم نازش می کنی .. دستت و می کشی رو صورتش .. پشت ِ گوشش ..
صدای نفس هاش می پیچه تو گوش ِت .. بلند بلند و با فاصله .. صدای سوت ِ مماخش !
صورتش و نگاه می کنی ..
غرق ِ خوابه .. مثل ِ یه پسر بچه ی کوچولو تو بغلت خوابش برده .. یه بچه ی شیطون! که حتی وقتی خوابه هم می تونی بفهمی تا اون ثانیه چقدر آتیش سوزونده!
گاهی بیدار میشه و بهت نگاه می کنه ..
یه لبخند می زنی بهش ..
اون دوباره چشماشو میبنده ، سرش رو سینه هات سنگین میشه و ..
...
من آخر ِ رویام !
این زندگی میشه !


"
+ بابایی اگه گفتی اون عکسه مال ِ کی ِ ؟! :دی
تازشم، ساعت ِ بابایی چگده گشنگه ! :دی


+ لازمه یه پست توجیهی ِ دیگه بذارم .. یه سری چیزا رو باید به یه سری دوستان توضیح بدم به زودی ..!


+ آلبوم هلن رو به نظر ِ من از دست ندین .. حس ِ خوبی بهتون میده ..!
خصوصا همین آهنگی که گفتم ؛ حس ِ تازه و تردید ..
[ Download ]

31 comments:

mahya گفت...

توی خود میدون بوستان که نه! یه کم بالا تر... نزدیک پارک پرواز :)) بعدم نیستم! داریم اسباب کشی می کنیم.نصف وسایلمون اونجاس! نصفی اینجا تو کجاهی؟تو هم همون ورایی ؟

صورتی گفت...

:)
منتظر پست توجیهی ت هستم :))
قبونت برم موج ماج

mahya گفت...

الآن کجاهیییییی؟
مرسی...آره سفر خوبه... شکوه اون نزدیکی ها کجاست؟ من در حد غاز هم از اونور خبر ندارم! تنهای جایی که می شناسم میلاد نوره!!! محیا تهنا!!!

خانم صورتی گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
خانم صورتی گفت...

پاک کن پسورمووووو!:s

نونوش گفت...

منتظر پست توجیهی هستم ! :دی
قربونه اون عشقولانه هات منم میخوام

نونوش گفت...

مرجان دلم نمیاد ببندمت
من که تو اسمونه تو حتی ستاره م ندارم !!

الان داشتم کامنتای قدیمو میخوندم !
عزیزم راجع به ای پی هر کی از شمالستان بیاد سبز مینویسه :)

خانوم آسموني گفت...

به به
سهلااااااام
کجا بودی دخملی... دلم برات تنگ شده بود
دیشب اومدم..پست نداده بودی...
گفتم نکنه باز پست دادی و من نفهمیدم
دیدم نههههههه...
نیستی
نبودییییییییی
هوم..
**
سحری رو زدم تو رگ!!!!!! بهد نشستم پا سیستم... متن پستتو میخونم... یه ذره دیگه ادامه داده بودی.. اشکم در میومد.. با این آهنگ نازت...
در مورد اون آهنگه هم...
برات درستش میکنم... آپ میکنم...
که بذاری رو وبت
بهد دیگه
ساعت بابایی هم خشنگه
ایهیییییییینننننننن
خیلی شیک و مردونس...
مبارکش باشه...
بوس بوسی خانومی...

خانوم آسموني گفت...

دخملی.. دارم آهنگه رو میگیرم!
ین یچی فرمت قابل تبدیلشو نداشتی؟
هوم؟
بذا بگیرم...
اگه شد برات درستش میکنم
بوس بوسی

خاله سوسکه گفت...

ببینم..حالِ تو خوبه الان آیا؟!

چه عجب این کامنت دونی باز شد!!! دهه!

اهنگ قشنگیه!

:X

خانوم آسموني گفت...

کد آهنگه رو پیدا کردم؟
میخوای؟
هوم
؟

ناشناس گفت...

واي مرجان چقده اين عسك ِ خشنگ و پر احساس ِ‌! دي : ساعت ِ بابايي ام خشنگ ِ‌!‌
بعدشم اينكه الان منو مردوندي تو !‌برم يه پست ِ عقشولي بزارم ! دي :
بعدترشم اينكه من ميفهممتا ! احساستو دخيخا ميفهمم ! بوس !


خانومِ پپسي ! (جزرو مد چشام )

mahya گفت...

مرجااااااااااان! مرسی عزیزم! :** من الآن کلی با اطلاعات می باشم... ما هم یه مقدار از اینجا که تو می گی بالاتریم فک کنم...اگه اشتباه نکنم تو ایثار...
:*

Mrs.ZigzaG گفت...

حالا من منتظر پست توجیهی می شینم اگه توجیه نشدم باید من رو چتی توجیه کنی!!!

No One گفت...

اين آهنگه از وقتي گذاشتي رو وب داغونم كرده داغونــــا ! گفته بودي بخريمش مي خوام همين كار رو بكنم دانلود نمي كنم ! دلم بخواد ميام اينجا مي گوشم !

خيلي با احساسي اصن فك نمي كردم اينجوري باشي ... اون اولا فك مي كردم از اون دختر شيطونايي كه فقط مي خوان شيطوني كنن و وقتي واسه احساسات ندارن ! اي جااان *:

چقد دلم خوااااااس !‌): دلم از اون كله ها مي خواد ): D:

No One گفت...

منم پست توجيهي مي خوام D:

پري ناز گفت...

موافقم در باره ي پست توجيهيت و بعد هم در مورد آلبوم جديد هلن!

ناشناس گفت...

خب تو از کجا الان می خوای بفهمی من کی ام؟؟:دی

چه حالی میده ها:دی

ولی به خدا من اشنام:دی

من شکلاتم:دی

راستی اهنگه خیلی خومشله:ایکس

ستاره آبی گفت...

آره زیباترین لحظه های یه رابطه بچه

گی مردای زندگیمونه ! بچگیشون !

گنجيشك گفت...

چه عسك عجيبيه! من نفهميدم الآن اين تويي بعد بابايي دستاش رو آورده دورت حلقه كرده، يا اون تويي بعد اون يكي دست توئه، يا كلاً تو نيستي اصلاً. بعد اون پائه مال كيه پس!؟ يا اصلاً پا نيست اون؟ يا چي؟ :((

بعد يه كامنت توجيهي هم بذار كه ببينم دقيقاً منظورت جريانٍ چي‌ سالگرد بوده كه برات توضيح بدم قشنگ! كلاً ميشه دفعه‌ي اولي كه رفتم خونه‌ش؛ كه خب اينم كه سالگرد نمي‌شه! ما هم كه فقط ماكاروني خورديم، بعد هم ديگه رفتيم ديگه! :پي!

گنجيشك گفت...

آيا يعني نظر من آمد!؟ اينجا كه هيچي پيغام نميده قربونش برم!

گنجيشك گفت...

خب برا اين دومي پيغام داد كه رسيده. ولي از اونجايي كه برا اون اولي پيغامي چيزي نيومد، دوباره ميفرستم كه اگه نرسيده بود و اينا:

چه عسك عجيبيه! من نفهميدم الآن اين تويي بعد بابايي دستاش رو آورده دورت حلقه كرده، يا اون تويي بعد اون يكي دست توئه، يا كلاً تو نيستي اصلاً. بعد اون پائه مال كيه پس!؟ يا اصلاً پا نيست اون؟ يا چي؟ :((

بعد يه كامنت توجيهي هم بذار كه ببينم دقيقاً منظورت جريانٍ چي سالگرد بوده كه برات توضيح بدم قشنگ! كلاً ميشه دفعه‌ي اولي كه رفتم خونه‌ش؛ كه خب اينم كه سالگرد نمي‌شه! ما هم كه اونجا فقط ماكاروني خورديم، بعدش هم ديگه رفتيم پي كارمون ديگه! :پي

نیرونا گفت...

با خوب نمیگین از اینجا این بچه ینی من رد میشه بعد لدش از این اقاها میخواد! دیدی که ارزوشو گف بعد دلش سوخید! خوب من شی کار کنم؟؟؟

noonoosh گفت...

وایییییییییییییی لاهیجان؟؟؟
اه اه
حالا خیلی دخترای رشت با دخترای لاهیجان خوبن :دیییییییییییییی

:)

پریناز کجاییییییییییییی که داریم به لاهیجانیا پول میدیم :دی

نیرونا گفت...

لینک اهنگ کار نمیکنه چرا ایا؟؟

gilasi گفت...

منتظر پستت هستیم!
مرجان من همه ی کامنتات رو تایید کردم که!کدوم کامنتو میگی!!!با این مردِ رویاهات موافقم!کارت درسته!

صورتی گفت...

اخی این عسکه رو :))
بهدم من کلی عاچقشمممممم
میسی عزیزم

صورتی گفت...

قالبم قابل نداره که عزیزم :*

اطلس گفت...

من كه تو را خيلي وقته يافتيدم و لينكيدم
بعدم اينكه ؛ مي گمااااااااااا تو چيا مي خواي به ما توجيه كني؟؟؟؟ من كه همه چيا فهميدم
بعدشم اينكه آره بابا ؛ ساعتش خوشمزه س ؛ مخصوصا اينكه تو خريديش

خانوم آسموني گفت...

کجایی تو دخملی!
دلم تنگولیده هاااااااا
دههههههههه

مريم گفت...

اي بتركم من كه ستاره ي هيچ كس نشدم :((
واي واي...مي‌شه خورد سليقه‌هاتونُ؟ p:
بابايي‌ت راس گفته...بابايي من بعدنا كه بياد، نه تنها يك خانوميه خوشكل داره p: از همه ي اون وسايلم بهتره‌شُ داره p: