page 3

۱:۲۲

وقتی یه ساعتی میگی می آی دیگه دیر نمی کنی! یا اگرم دیر کردی باید بلد باشی منت کشی کنی ..

تو ماشین ..

بابایی: قیافه رو :دی
من: :|
اون: مردم شلوارای جدید می پوشن ..
من: جدید نیست :| قبلا خیلی پوشیده بودم .. ندیده بودی :|
اون: واسه کی خیلی پوشیده بودی ؟!
من: اااااااا ِ راس میگی با تو نبودم ؛ یکی دیگه بود :|

اون: اخماشو
من: :|
اون: خب چته ؟
من: وقتی میگی ده میآم ده میآی نه 11:10
اون: خب خواب موندم !
من: چرا من خواب نمی مونم ؟!

اون: اصن ول کن بذار یه خانوم شبیه آنجلینا جولی دارم و بذارم برات !
من: چی؟!
اون: _ دنبال یه آهنگ می گرده تو ترک هاش و صداش و بلند میکنه (مثلن تقدیم به تو ! باید اینا رم حتما هر دفه بگم ؟! نکنه باید بگم اینی که گفتمم قید ِ حالت بود؟! می بینید اعصاب ندارمااا :|)_



(آهنگ ِ می خونه .. بابایی هم موزیک ویدئو اجرا میکنه .. به صورتی که یا به خودش اشاره می کنه یا به من یا به موارد موجود در آهنگ)


بابایی: درسته پول ندارم .. ولی خب دل که دارم .. خط ِ ثابت ندارم .. ولی ایرانسل که دارم (اشاره به گوشی ایرانسل ش .. البته به جای ِ گوشیش چون گوشی رو خونه جا گذاشته بود :|)
از بین ِ این همه من .. یه خانومه خوشگل که دارم (اشاره به من!)
از بین ِ این همه من .. یه خانومه خوشگل که دارم (اشاره به من!)


درسته بنز ندارم .. ولی 206 که دارم (اشاره به ماشین .. البته 206 نیس ولی ایمکاناتش در همون حده :دی)
توی ِ جردن نه .. ولی خونه تو تجریش که دارم (دیگه اینجاش و چاخان می کنه)
یه خانوم که رفته برنزه کرده تو کیش که دارم (اشاره به من)
یه خانوم که رفته برنزه کرده تو کیش که دارم (اشاره به من)


وای که چه حالیه .. همه چی عالیه .. خوش میگذره با اینکه .. جیب ِ من خالیه ..

تو که هی لج می کنی و .. اون ابرو هاتو کج می کنی (من!)
بگو بینم حالا که جیبم خالیه .. واسه م خرج می کنی ؟!
حالا که وجهه ی کاری ندارمو .. لیسانس ِ معماری ندارمو .. ماشین ِ سواری ندارمو .. ویلا توی ِ ساری ندارمو .. یه دونه حصاری ندارمو .. حساب ِ جاری ندارمو .. ملک ِ تجاری ندارمو .. چیزایی که تو داری ندارم .. باز منو خل می کنی ..؟! پسرا رو اسکل می کنی ..؟ سر ِ کیسه رو شل می کنی .. ؟! جیب ِ منو پر می کنی ..!؟

من: بـــله :دی


اون: تو که کت ِ پوست ِ مار می پوشی و .. لباسای ِ مارک دار می پوشی .. مانتو چاک دار می پوشی و .. کفشای ِ ساق دار می پوشی .. (اشاره به من)
سمت ِ اون یکی نرو .. تو رو خدا بگی منو ..

کت ِ پوست ِ مار ندارم .. شلوار لی که دارم (اشاره به شلوار لیش)
پاسپورت ِ کانادایی نه .. ولی کارت ملی که دارم (اولش اشاره به من .. بعد دنبال کارت ملیش میگرده :دی)
یه خانومه خوب ، در سطح ِ تیم ِ ملی که دارم (اشاره به من :دی)
یه خانومه خوب ، در سطح ِ تیم ِ ملی که دارم (اشاره به من :دی)



چای ساز، نه ندارم .. ولی قوری که دارم ..
یخچال ِ ساید بای ساید نه .. ولی معمولی که دارم ..
یه خانوم شبیه آنجلینا جولی که دارم .. (اشاره به من !)
یه خانوم شبیه آنجلینا جولی که دارم .. (بازم اشاره به من :دی!)


این اسمایلی ها هم که می بینید حالات ِ منه از اول تا آخرش :دی

بابایی: دیدی ؟ اینا رو همه رو واسه تو خوندن ..
من: کیش برنزه کردم ؟! خونه تو تجریش داشتی رو نکرده بودی ؟
تازه ما که 206 نداریم .. اصن این از کجا می دونه من پاسپورت کانادایی دارم ؟! .. لباس مارک دارامو از کجا دیده ؟! اصن از کجا می دونه شبیه آنجلینام ؟!
بابایی: بابا جون میگم واسه تو خوندن دیگه .. من بهشون گفتم همه اینا رو !


"


راستی ..
چقدر دلم برای این عکسای دزدکی تنگ شده بود :دی [ View ]
این یکی ُ یادته ؟! برای هفت ماهه پیش ِ تقریبا .. [ View ]

12 comments:

Unknown گفت...

ای وای!! :)))))))))))))

خیلی بامزه بود! =))))

درسته که این دختره غرغروی مرفه بی درد عاقلی نیست ولی دیوونه که هست! :XXXX

عاچقتم شدید! :*

Unknown گفت...

خاله سوسکم! :D

Mђβܓܨ گفت...

خوب شد گفتی آآآ .. فسفر سوزوندم شدید تو کامنت اولی :دی

خانوم آسموني گفت...

سهلاااااااااااام
خوفي؟
مثه كه بايد به اين گوگل هم فش داد!
يا من نديدم! باهت به چشاي خودم فش بدم.. ههههه
آپ قبليتو من چرا نديدم پس؟
هوم؟
بهدش اينكه! اول بگو شوخلوق ميكني؟ نامزدنگ بيدين! ايوللللللل... نگفتي كه شيريني ندي.. ايش ايش...
به هر حال.. تو كه شيريني ندادي... ولي ما تبريكاتمون رو ابلاغ ميكنيم... ايهيييييييييين
بهدشم اينكه...اين آهنگه هم يادش بخيييييييير
رو وب بلاگفا هه من داره خودشو تيكه تيكه ميكنه..ههههههه....
عسكا هم باحال بود..يوهاهاهااااااا
تازشم اين عسك پروفايلتم كه ميدوني چقذه بحث داشتيم راجع بهش...هههههههههههه
به نظرم واقعن جنجاليه...يوهاهاهااااااا
همين ديگه
صبح عالي هم بخير
هههههه
فهلنياش
مواظبت خودت باش
بوس بوسي

Mrs.ZigZag گفت...

((:
قیافه ی منم از اول تا آخر پستت همونجوری بود که تو بودی! واقعن انگار واسه تو خونده بودن :*

قیمتش با مموری شد 290! هزار تومنم تخفیف داد D:

ناشناس گفت...

:))

عجب آهنگ روده درازیه ولی :))

راستی !! لینکت کنم ؟؟ پرابلمی که نداره ؟!



لبخند پنبه ای

صووورتی گفت...

:دی
چه آهنگ باحالی بود!
بعد ببین من که پست پایین رو نخونده بودم... گفتم اَااااا چه بابای باحاااااالی!:دی بعد اومدم پست پایین و خوندم دیدم هه!:دی
:*
حالا کجایی خانومی؟!

بابایـــــی گفت...

به به ..
خونه ی جدید مبارک ...
خوبه که بازم می نویسی

bye4ever گفت...

پس اون موقع که داشتی با گوشیت ور میرفتی داشتی یواشکی عکس مینداختی هااااااااااا؟!!!!
درستت میکنم

بابایـــــــی گفت...

در ضمن
من تازه الان رسیدم خونه ! :|
مردم دیگه از بس کار کردم
7ماه پیش چقد دستم سفید بوده ها !! ):

فکرم نکنی یه وقت آشتی کردم
همچنان قهرم

Mђβܓܨ گفت...

منم همین طور باباخان !
فکر نکنی آشتی کردم .. قهرم همچنان !

منت کشی هم ممنوع!

صورتی گفت...

این پستت و دیروز خوندم فقط از خنده ترکیدم :)