page 4

۶:۲۰

بالشت رو میذاره زمین و سرش و میذاره روش ..
رو تخت نشستم .. میگه بدو دیگه ! بهش میگم ببخشید پررو خان باید خواهش کنی ! .. میگه خب لطفا بدو !
باشه حالا چون شمایی ..! می رم موچین و تیغ و قیچی مو از رو میز بر میدارم و کنارش میشینم و شروع می کنم به ورانداز؟! برانداز؟! کردن قیافه اش ..
وقتی ابرو چپش رو که میگه خوشگل ترم هست ، اونجوری که خودم دوست دارم بر میدارم ؛ بهش آینه میدم تا ببینه .. میگه خوبه ، اصن هر مدلی که تو دوست داری خوبه ! حالا اگه راست میگی این یکیو مثه این بردار ، چون این یکی خیلی داغون تره !
راست میگه ..
وقتی دارم ابرو هاشو بر میدارم هی به جون ِ "مونا" غر می زنم (باید آرایشگر باشی تا بفهمی چی میگم ..! مونا هم نوه عمه ی بابایی ِ همونی که تا چند وخت پیش مسئول گند زدن به ابرو ِ بابایی بود که حالا این مسئولیت رو من تقبل کردم :دی)
گاهی هم تعریف می کنم چرا تا صب بیدار بودم .. چرا اعصابم خورده .. اینکه مامان و بابا داشتن راجع بهت حرف می زدن و مریمم همش ازت طرفداری می کرد!
بعضی وقتا مسخره بازی در می آرم ..
وقتی ابرو هاتو بر می دارم حساسیتت شروع میشه .. (آبریزش بینی!) از همون اول عاشق ِ همین تفاهم هامون شدم .. منم همینجوری ام فقط به جای عطسه های تو، برای من از چشمام اشک می آد ! ولی تو آبریزش کلا متفاهمیم
یکم بعد دنبال سیگارت می گردی ..
بهت سیگار میدم و بعد دنبال فندک می گردی .. برات روشنش می کنم ..
همین طور که دراز کشیدی و سیگار می کشی میآم روت دراز می کشم .. سرت و می چرخونی تا دود سیگارت و تو صورت ِ من فوت نکنی ! (اما نمی دونی وقتی دارم ابرو هاتو بر میدارم نباید سرت و بچرخونی؟)
بهت میگم عیبی نداره اگه تو صورتم فوت کنی ..
سیگارتو می ذاری جلو لبام .. نمی کشم اما .. ازت می پرسم شما نمی خوای ترک کنی نه ؟!
میگی چرا ! اما وقتی "....."
چه ربطی داره ؟!
چون اون موقع دیگه پیشمی ..
خب الآنم هستم ..
ابرو هات تموم می شه .. خودم خوشم اومد .. از ترسم اصلا نازک نکردم چون می دونم کتک ِ ! اما مثه مونا هم برات بر نداشتم .. یه جاهاییش هم به خواست ِ خودت گذاشتم تا در بیآد تا شاید بشه بهتر از این درستش کرد .. بهت آیینه رو میدم .. اولش که نیگاه می کنی می خندی ! (خب پس گند زدم!) بعد من و نیگا می کنی و میگی اینکاره ای یاااا !!!
می خندم .. لبات و پیشونیت و ماچ می کنم و می گم حالا دفعه ی بعد که این ابروت مثه اون یکی پر شد بهتر برات بر میدارم .. بعد پا میشی بری دوش بگیری .. منم حاظر می شم تا بریم بیرون .. به یه چیزی هم فکر می کنم که خیلی گنگ ِ درست نمی دونم چی ..

تو ماشین زیاد باهم حرف نمی زنیم ..
همیشه همینجوریه ؛ اگه من فکرم مشغول باشه یا حوصله نداشته باشم یا هر چیز ِ دیگه ای که باعث شه صحبت کردنم نیآد تو هم حرف نمی زنی !
آهنگ یه خانوم خوشگل و اینا رو چن بار می زنم از اول .. بعدم میگم این سی دی رو من با خودم می برم .. فولدر آهنگ ها رو عوض می کنی .. می رن تو یه فاز ِ دیگه ! همون فاز ِ معروف !
سیگارت و روشن می کنی .. میدیش به من .. یکی دیگه برای خودت روشن می کنی ..
شیشه رو میدم پایین .. خیلی حواسم هست از اون حدی که برام تعیین کردی دستم بالاتر نره ! ( اون لامصب رو بیار تو! صد دفه!) یعنی به جز تکون دادن خاکستر حق نداری وقتی سیگار می کشی دستت رو بذاری لب ِ شیشه!
دارم فکر می کنم ..
به همه ی اون چیزایی که درست نمی دونم چی اند!

دو - سه ساعت بعد که می رسم خونه سی دی و میذارم تو دستگاه و دنبال همون آهنگه می گردم .. یه بار گوشش میدم و بعد کل فولدر رو سلکت می کنم و بعدم دراز می کشم رو تخت و خواب !
بیدار که می شم تک تک اول های آهنگا رو گوش می دم تا اونکه تو خواب و بیداری چند بار شنیدم و به خاطر ِ یه تیکه اش خوشم اومده بود و پیدا کنم ! وقتی پیداش می کنم چند بار دیگه گوشش میدم .. خیلی !

کمی مرا نگاه کن ..
کمی مرا نگاه کن ..
که پر نیاز ِ عطر ِ تو ..
چه عاشقانه می تکم ..
دوباره اشتباه کن ..
دوباره اشتباه کن ..
که اتفاق ِ عاشقی ..
گناه نیست شاپرکم ..
در تو تمام می شود ..
کلام ِ آزادی ِ من ..
چه عاشقانه می شوم ..
رویای ِ پروانه شدن ..

بگو کدوم یاس ِ سپید ..
به خلوت ِ بوسه رسید ..
بگو نگاه ِ تو چه داشت ..
که از شبم خواب و پرید ..
که از شبم خواب و پرید ..
طراوت ِ حضور ِ تو ..
سایه ی انتظار ِ من ..
محبـوبه ی شبم بیا ..
بغض ِ مرا قدم بزن ..!
بغض ِ مرا قدم بزن ..!


بعدم این و اون یکی و کپی می کنم رو هارد و فولدر ِ قبلی رو انتخاب می کنم ! معمولا فولدر های سلکشن رو از همه فولدر ها بیشتر دوست دارم!
وقتی شروع می کنه به خوندن ..
چشام داغ می شه .. نفسم می گیره .. قلبم تیر می کشه .. طاقت نمی آرم .. لباس می پوشم و می زنم بیرون .. سی دی رم بر میدارم .. تو ماشین شاید تا مرز ِ مردن می رسم !!! نمی دونم کجا می رم .. یه جای ِ خلوت ِ دور ! همون جای همیشگی .. دنبال آلاچیقی که دوست دارم می گردم اما بازم یکی توشه ! همونجاها وای میسم .. فیلترِ سیگارمو پرت می کنم ته دره ..
تازه می فهمم برای چی باید سیگار کشید ..
تازه می فهمم برای چی نباید ترک کرد ..
خیلی چیزا هست که تازه می فهمم و باز به روی خودم نمیارم ..!


"

برای اینکه روحیه تون عوض شه لینک ِ تصویریه حد ِ سیگار کشیدن ِ یه خانوم تو ماشین رو براتون میذارم ..
هیچی از این پست سر در نیآرید .. حداقل تهش اینه که یه چیزی دور ِ هم یاد گرفتیم :دی
[ View ]

13 comments:

خانوم آسموني گفت...

سهلام
خب
اين پست شديدن غريبااااا خصوصي ميزد
(سووت)
چي بگيم ما!
ها؟
نه جدي؟
چي بگيم خببببببببببب
اوا!
آهنگه راستي
من نشنيدمش...
اين مال كي هس؟
هوم؟

Mђβܓܨ گفت...

آره خب دیگه خوصوصی بود :| .. تو خودت گفتی کامنتینگ رو نبندم ! آخه من چی کار کنم از دست تو ! هان ! هان؟!
بهدم آهنگه برای سیاوش سهراب ِ یا شایدم سهراب سیاوش ! یا یه چیزی تو این مایه هااا ..
همون که جنگل موهات رو خونده ..
اسم اینم فک کنم خلوت بوسه اس ..!

دقت کردی چه دست و دلباز شدم جدیدا؟!

خانوم آسموني گفت...

سهلام
اوهمدمكه اطلاعاتت رو كامل كنم
يوهاهاها
آره اسمش سياوش سهرابه... اين مدلي اصن اسمش يادم نبود...
بهد اسم آلبومش هم خلوت بوسه بيده
بهد من قيافه اين آقاهه رو ديدم شناختم... هههههه
اين قذه هم اتفاخن دوس ميدارمش...
البته از من بيشتر مامانم دوس ميداره آهنگاشو...هههههه
همين ديگه
بنده برفتن كنم
بازم ميسي ازت دخملي
خيلي زحمت كشيدي
بوس بوسي
جبران كنم
ميتونم بيهام شيليني بخولم كه جبران بشه
يوهاهاهااااااااااااااا
بووووووووس

خانوم آسموني گفت...

ميبينم كه تاييدي گذاشتي...هههههه
اما هنو نظراتت خنگوليه هاااااااااا
زيهات خودتو اذيهت نكن...
ايشون گلابي شدن رفته پي كارش
ايهين
بوس بوسي

Unknown گفت...

خصوصی میزد شدیــد!! :|

لینک عکساتو نمی تونم باز کنم. برام باز نمیشه.

سیگار نکش..خیلی زوده برای این کار..برای بیخیال بودن برای فراموش کردن... راه های دیگه ای هم هست خانوم!:X

gilasii گفت...

ای وای واسه پست اولت کامنت گذاشتم!یعنی آی کیو در حد جلبک!!!اممممممم!

صورتی گفت...

خب چه قد این آقااااهه باحال حد تعیین میکنه
مرررجان این پستت پره احساس بود قبول داری ؟؟
قوفونت اووون احساساتت برم من
مووووچ

صورتی گفت...

خب حـــالا ..بریم سراغ سن به همون اندازه ای که تو کنجکاوی منم کنجکاو م بدووونم که الــان چه جوری یه روز آی پی میره کانادا بر میگرده :D
عسیسم من..اوومم خب من 14 الــان شما نیشخند و تصور کن :)
می ترسیدم بگم نکنه از دستت بدم :)
این کامنت و نه تایید باچه ؟
البته تقریبا همه سن م و میدونن

صورتی گفت...

خااانوم اولــا که خصوصی داری دوما که دلم ترکید خب ؟ !

نونوش گفت...

مرجانم منم وقتی حتی یه مو از ابروم میکنم فوری بساط عطسه و ابریزش بینی راه می افته !!
خدارو شکر شما ها هم اینطوری هستین ! فک میکردم من نرمال نیستم و ایدز دارمممممممممممممممم که اینجوری میشم :دییییییییییییییییی

نمیدونی هر بار این اهنگ تتلو از موبایل یا هر جا پخش میسشه من یاد تو عشقم می افتم که پاسپورته کانادایی داری؟؟؟؟

راستی من اصلا کار ندارمبه ائلین پستت و اینکه ممکنه هر جایی باشی !!!!

:دی

جواب منو بده داداچ !
الان یعنی اومدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :دیییییییییی

ستاره آبی گفت...

ای واااای اینجایی !

گمت کرده بودم که !

پستت خصوصی بود !

اما توش یه عالمه احساس خوب بود ...

Mђβܓܨ گفت...

جواب تو دادم دیگه عسیسم :دی

بابایـــــی گفت...

ینی ما 2زار آبرو داشتیم اونم شما با این پستت ریـــ دی به میانش !!!
چه معنی داره آخه !
یعنی من اگه یه روز بخوام بگم بیا موهای یه جا دیگه رو هم بزن شما باید بیای اینجا جار بزنی همه بفهمن !
دخترم دخترای قدیم
یه کم به فکر آبروی بابائیشون بودن !
: پی