page 15

۰:۵۷

می خوام بنویسم ، اما واقعا موندم چی !؟
کجا رو اشتباه رفتم نمی دونم .. ولی اشتباه رفتم .. رفتیم .. رفت ! (آینده مرجانی ِ مستقبل بود این افعالی که صرف کردم!)
میگه چته باز ؟!
میگم بهش که نمی دونم ..
خیلی لطیف بر می گرده میگه من هرچی از تو می پرسم تو بگو نمی دونم !
می خندم .. از ماشین پیاده میشم .. حتی یادم نیست خدافظی کردم یا نه !؟

..

دیگه طاقت ندارم ..
طاقت زنگ ِ در ِ خونه رو .. که هر دفعه می شنوم تمام ِ بدنم می لرزه ..
طاقت امضا هایی که با دست لرزون روی ورقه ها می زنم ..
شنیدن اسم ِ بابام !
دادنامه ها و احضاریه ها و ..
پرشیا !
گریه های مری و درد ِ دلاش ..
علی و اس ام اس هاش !
اینکه همه ی اینا رو فقط من باید بدونم .. اینکه هیچکس به جز من نمی دونه داره دور و برش چی میگذره ..! فقط منم که دارم درد ِ دلای همه رو گوش میدم و خودم یه گوش ِ شنوا ندارم ..
باید هوای باباهه رو داشته باشم ..
حواسم باشه جلو مامانه از مریم و باباهه سوتی ندم ..
هوای مریمه رو داشته باشم ..
نذارم یه وقت به تریش؟ج؟ قبای بابایی چیزی بر بخوره و بذارم بابایی هرکار دلش می خواد بکنه تا یه وقت ناراحت نشه ..
و ...
دلم گرفته ..
خیلی ..
دعام کنید هنوز .. خیلی !


"

اینم عکس موهامه .. برا اونایی که خواستن ببینن :دی [ View ] دیگه می دونم کیفت خدا ست اما خب جور دیگه نمی تونستم خود سانسوری کنم .. گفته بودم که قول دادم به بابایی دیگه عکسی از چهره م تو وبلاگم نذارم !


+ هیچکس به جز خانوم ِ زیگزاگ نفهمید کادو ی من به بابایی قرار بود چی باشه هااااااا .. قبونت بشم که انگده باهوشی تو !

+ گنجیشک عسیسم من منظورم اونی که تو گفتی نبود که :دی
تاکید روزه بودن برا این بود که اونها چون گرسنه اند .. بهد همچین سبک وزن شدن الآن .. بهد به خدا همچینی نزدیک ترن از لحاظ ژئوفیزیکی :دی
وگرنه دعاهای همه ی آدما قبوله .. به جز من :|

+ اگه کسی می تونه تو هالواسکن به من کمک کنه بگه .. من باهاش مشکل دارم ولی خب اگه کسی هست که بتونه برام کامنتینگ درست کنه ممنون می شم ازش .. .

22 comments:

خانوم آسموني گفت...

سهلام خانومی...
اول اینکه موهات خشنگ شده
مبارکت باشه...

خانوم آسموني گفت...

بهد اینکه خب..دقیقن میفهمم که چقذه سختته...
ولی بعضی وختا به این فک کن که گوش شنوا هست.. ولی ماها حرف زدن رو فراموش میکنیم...
حرف زدی و کسی گوش نداده؟
عزیزم اون قدری عزیز هستی که حداقل یه گوش شنوا پیدا شه... اصن هیشکیم گوش نداد.. بیها.. خودم در بست در اختیارتم...
هر چقذه که دوس داشتی حرف بزن...
قبونت بشم نذار این جوری اذیهت بشی
اوهوم
بیها عزیزم
بوس بوسی

خاله سوسکه گفت...

دعای تو هم قبوله...ولی به جاش..وقتی به نفعت باشه. نفعتو خودت نمی فهمی..اونی که اون بالاست می فهمه عزیز دلم!:*

موهااااتم خیلی ناز شده!:X

ستاره آبی گفت...

الهییییییییییییی ، بمیرم که اینروزا باید حواست به

همه چی باشه (بووس)

موهاتم خوشگله خیلی

راستی آخرشم من نفهمیدم این کادوهات چی بودن اااا سووووووووت

فکر کن !

منم که فضول !

چه زجری می کشم :دی

صورتی گفت...

موهای منم همین شکلیه :)
من نمیدونم چی بگم مرجااان فقط واست دعا میکنم :*

No One گفت...

حالا من چرا بدو بدو رفتم پست پايين كامنتيدم ؟ D:

Mђβܓܨ گفت...

بچه ها این مدلی خوفه دیگه نه ؟! کسی موچکلی داره دیگه با حلل المسائل بیاد ! من بیشتر از این کاری از دستم بر نمی آد :(

Mђβܓܨ گفت...

در ضمن نمایه مو بخورم :دی

نونوش گفت...

موهات خیلی خوشکل شده عزیزم ! میبینم که یاسی هم میخواد عینه تو کوتاه کنه. شدی عینه فشنا :*

نونوش گفت...

واییییییی خدا این چقدر لوسه ...
دعای همه قبوله غیر من...
الان داشتم اداتو در میاوردما مو قشنگ :))

gilasi گفت...

آخی...
درس شد بالاخره...
مرجان آهنگ وبت خیلی نازه!از کیه؟!
مرجانم برات دعا میکنم...چون تنها کاری که ازم بر میاد همینه...
موهاتم خیلی نازه!

شایلین گفت...

موهات خوشگله خانومی : *
چقدر بی حوصله بود این پستت !
اون بالاییه همیشه هست...
بیشتر از همه و بیشتز از همیشه!
شعار هم دوست ندارم بدما : ) از ته دلم بود...

Miss.Mary گفت...

بالاخره من تونستم بکامنتـــــم ! (ذوق!)
مرجااااااااان خیلی موهات خوچگل شده عجیجم ! معلومه خیلی بهت میاد !!
تازشم بخدا من فهمیده بودم کادو چیه ولی نتونستم بکامنتم !!

تازه ترشم بدجور حس حرفاتُ می فهمم ... دعا می کنم ... هرچند اونی که باید قبول کنه خیلی وقته منو نمی بینه !!

خانوم تی تــاپ√ گفت...

کامنت من کو!؟ :(

محیا گفت...

موهات خیلی خوشگلههههههه عزیزم :) مبارکت باشه خانومی :*

ببین... اونور میدون بوستان..یه چیزی هست شبیه تره بار...میوه و اینا ... روبه روش رو بری بالا،یه دبیرستان هست! همونه :) مرسی عزیزم : امیدوارم متوجه شده باشی! اگه نه که من نمی دونم اینجا چه جوری کامنت خصوصی بذارم D:

محیا گفت...

راستییییییییییی... آره باهات موافقم! مهر ها کلا" آدم های باحالی اند :) :** بابا نیتیوووووووو :***

نیرونا گفت...

اخیش کامنتینگ اینجا درست شد! بزن دست قشنگه رو:دی


راستی میشه وارد جزئیات بشیم با چی حال میکنی؟؟ جدیا!!:دی

نیرونا گفت...

خیر سرم من رفتم جلوی موهامو کوتااه کردم که این شکلی بشه اما نشد این نامردیییییییییییییییهههههههههههه:))

بانو تمشكي گفت...

يوهووووووووو

درسته درسته :*

بغلي منم دلم خواست :*

وووووووو چه موهاي جيگررررررررررييي داري !!

ابروهات از موهات جيگرووووو تر !

تَتو كردي ؟؟؟؟؟

خيلي نازه چشاتم بايد ناز باشه چون پلك داري . .

ناخونا ي خيلي خوشكلي هم داري . . !
خوش به حال اقاتون :ي

ميگم . . خيلي سخته ادم چيزي رو بدونه كه نتونه به كسي هم دردلو دلش كنه . .

ميگن دعاهام زودي ميگيره . . من دعا ميكنم . . :*

بانو تمشكي گفت...

منو چرا از لينكات حذفيدي ؟

ديگه دوسي نداريم ؟

مریم گفت...

مرجان به یه مسابقه دعوتت میکنم

اخرین پستت واسم باز نمیشه کامل

اینجا واست کامنت گذاشتم

بوووووووووس

ناشناس گفت...

یعنی من با هززززززززززززززار تا بخبختی تونستم اینجا بکامنتم:(
واسه ÷ستای جدیدت که اصلاااااااااااااااااا نمیتونم :((


تی تــاپم! :(