page 2

۰:۱۸

اینجا یکم قراره با اونجا فرق کنه ! خب؟!
اما همین الآن چن تا نکته رو مشخص کنم که بعد سوال پیش نیاد واستون .. با دقت هم بخونید که بعدن دیگه توضیح نمیدم :|

یک: هرچی من میگم قرار نیست راست باشه .. خیلی وقتا خوشم می آد تو کف بذارم (اینجوری نبودما، آما تجربه ثابت کرد باید باشم:|)
دو: من ممکنه هرجایی باشم .. حالا یا کانادا یا امریکا یا ایران یا ...
سه: از اونجایی که هرکی پیدا شده الآن به پارتنرش میگه آقاهه ! من تصمیم گرفتم اسم ِ ایشون رو عوض کنم .. مرفه بی درد هم دیگه نیس .. چون الآن من خودم از اون مرفه بی درد ترم ، تازه خارج نشین هم هستم :دی!
چهار: از اونجایی که من حساب کردم اگه آقاهه به موقع ازدواج کرده بود (زود نه هاااا ، به موقع!) کوچیکش هم سن ِ من بود .. تصمیم دارم مثل ِ دنیای واقعی که "بـابـایــی" صداش می کنم .. اینجا هم بابایی بگم بهش .. (دیگه اسم با مسما؟!مصما؟! تر از این پیدا نکردم:|)
پنج: برا نمایه م همون عکس معروف و جنجالی رو گذاشتم .. تا چشم ِ بعضیآ در بیآد! بازم میگم چشام با اینکه خیلی روشنه لنز نیست ؛ مال ِ خودمه مامانم برام خریده :دی
شش: یه چیز دیگه که من در شرایط روحی ِ نامتعادل گفتم و هم، همین اول درست کنم چون بابایی از دستم خیلی ناراحت شد ؛ یه جا هم به خاطرش خوب زد تو ذوقم :( .. اونم اینه که من و بابایی نامزدیم :| قبلا گفتم دوستیم نه ؟! اینکه چرا نگفتمم جریان داره که کاملا شخصیه اصرار نکن!
هفت: از این به بعد هیچگونه بازی ایی که عکس چهره مهره توش داشته باشه رو نمی تونم انجام بدم .. چون بازم بابایی گفته طلاقت میدم :|
هشت: نظر خواهی ! من به نظرتون آهنگ بذارم برا اینجا یا نه ؟!
نه: نداره !
ده: اگه کسی هم منو لینک کرده بعد من لینکش نکردم هم بهم بگه چون ناراحت می شم لینکش اینجا نباشه .. البته اونایی که قبلا بودن هستن هااا .. فقط کافیه آپدیت کنن تا ببینن لینکشونو !

همینا دیگه !


+ این پست صرفا جهت اطلاع رسانی بود و فاقد هرگونه ارزش و اعتبار ِ دیگری می باشد .. .