page 13

۳:۳۸

امشب بعد ِ این همه وقت داشتم با مهراد چت می کردم ..
از همین بحثی که تو بلاگم تو پست پایین بود تاااا خدا می داند ..
از همین کادو تولد شروع شد .. توله میگه اس ال کا! میگم دیـوس جدی میگم .. !
میگه سگ خور پرادو دو در !!!
جدی گفتما توله!
خب آخه کدوم پسری رو می شناسی پرداو دو در کادو بگیره خوشش نیاد ! هان ؟! هان؟!
فک کن!

میگه متولد چه ماهیه ..
میگم شهریور ..
میگه اوق!!!
ببین مهراد همه که مث من و تو مهر نمی شن که ؛ این یه موهبت ِ :دی خب حالا بگو ببینم چی خوبه ؟!
یه سری چیزا میگه .. سلیقه اش درست مث خودمه .. نه که من و مهراد همزادیم از اون لحاظ (دقیقا 5 سال با هم اختلاف داریم اوشون 9 مهر 60 تشریف دارن!)
اما اون اصل ِ کاری رو که میگه می زنه به هدف .. میگم بهش عقیده ی منم همینه .. ! بابایی هم همینو میگه!
بهم میگه که شهریوری آ فقط حرف می زنن ! کلا زیاد نباید روشون حساب بازکرد ..
میگم هر ماهی استثنا داره ! به جز مهر که همشون از دم گل اند! ولی بابایی اصلا شبیه شهریوری آ نیست .. خدا وکیلی نیست !
( من خودم با مردای شهریور مشکل دارم شدید .. با زناشون هم همینطور .. بگذریم یه دو سه تا از صمیمی ترین دوستام و همینطور مامی ِ گلمم شهریوری اند ولی دلیل نمیشه اخلاق هایی که حداقل ما مهری ها باهاش حال نمی کنیم رو ندیده گرفت!)
زیر ِ بار نمیره ..
منم چون به حرفی که می زنم واقعا اعتقاد ندارم سعی می کنم بحث و عوض کنم .. تصمیمم رو واسه کادو می گیرم .. یعنی با مهراد دوتایی یه تصمیم میگیریم در حد ِ لالیگا !!! ولی خب فقط حرف ِ فکر نمی کنم بتونم بهش عمل کنم .. شایدم شد ؛ خدا رو چه دیدی !
بحث می رسه به جاهای باریک ..
مهراد میگه کم آوردی بگو بس کنم ..
می گم نه ! من و کم آوردن ! اصلا متولد 9 مهر باشی و کم بیآری .. عمرا!!!
تو بحثمون دوباره می رسیم به بابایی ..
میگه حالا کی هست ؟!
بهش میگم وحید رو یادته ؟!
میگه آره!
خب همون !
عصبانی میشه .. بهم میگه علاوه بر اون چیزی که خوردی مغز خرم دسر خوردی !!!
مدل ِ حرف زدنش عوض میشه .. میره تو قیافه ..
نمی دونم چی میشه .. اما بهم بر می خوره .. ازش دلخور می شم .. بهش میگم داری بد حرف می زنی ..
میگه تنها کاری ِ که می تونم برا خودم بکنم .. اما برای تو هرکاری بخوای می کنم .. آدرس مغازشو میده .. هی آقاتون آقاتون می کنه !
اعصابم میریزه بهم ..
سایگن اوت میشم ..
یه جوریمه الآن .. کاش بابایی الآن اینجا بود .. کاش نمی خواست با دوستاش بره ویلای اون دوستش .. کاش ..
هیچی اصن :|

"

فقط خواستم یادم بمونه !

+ من خودم دل خوشی از شهریوری ها ندارم .. به هیچکسم ربطی نداره .. مادرزادی باهاشون مشکل دارم حالا ببینم می خوای چی بگی!