page 11

۱:۱۴

الآن من کشف کردم اگه بابایی اینترنت نداشته باشه .. یعنی اینترنتش رو شارژ نکرده باشه منم عمرا حس ِ این ترنت رو ندارم .. بیشتر ترجیح میدم اون ترنت باشم !
با اینکه می دونم حتی اگه انترنت هم داشته باشه انقدر کار ریخته سرش که وقته اومدن رو نداره اما باز برام یه دلگرمیه که می خونه دری وری هامو .. اما حالا که می دونم نداره اصلا انگیزه ندارم :|
الآنم که دوستان آی دی مو روشن می بینن و پی ام میدن اما کسی اینور به پی ام ها جواب نمیده واسه اینه که منتظر ِ یه نفرم که آن لاین شه .. و اصلا پشت کامی هم نیستم ..

می خوام گوشیم رو عوض کنم .. یعنی در واقع می خوایم عوض کنیم .. بعدشم می خوایم شبیه هم بگیریم (مدیونی اگه فکر کنی دو زار تفاهم نداریم!)
فکر کن من میگم این [ View ]
بابایی میگه این [ View ]
یعنی تو تاحالا انقدر تفاهم یکجا دیده بودی ؟! خدایی دیگه .. دیده بودی ؟!!

نمی خواد حالا از معایب محاسن ِ گوشی آ بگید هاااا .. اوصولا عقیده به پول زیاد دادن نداریم .. یعنی درست ترش اینه که ما کرممون خوابیده برای گوشی گرون .. (این چیزا واسه بچه ها ذوق داره واسه من و بابایی که سنی ازخودمون و خطوط ِ سل فونمون گذشته دیگه خاطره شده !) ..
اینم که می خوایم گوشی هامونو عوض کنیم نه که فکر کنید گوشی آ الآن خیلی ضایعس .. نه اتفاقا گوشی من که هنوز نامبر وان ِ (این کسره هَ رو بخورم که زیر ِ این وان گذاشتم :دی) سونی اریکسون ه .. گوشی بابایی هم فک کنم جزو تاپ تِنِ سونی باشه .. قدیمی هم نیستن .. فقط هدف شبیه هم بودن ِ گوشی هامونه که به حمدلله ِ سلیقه هامون داریم بهش نایل می شیم :دی

کلا شما تو این دوتا گوشی بیشتر تفاهم و مد ِ نظر داشته باش :دی
بهش میگم بابایی خدایی تو گوشی انتخاب کردن خیلی دختری آآآآآآآآ :|
میگه خدایی خوووشگله نه ؟!:دی
آره فقط آشغاله :|
حالا مگه می خوایم چی کار کنیم باهاش ..؟! یه زنگ و یه اس ام اس ِ دیگه !!!

من کلا موندم این بابایی با این سلیقه اش چجوری النگو هاش نمیشکنه :دی

"

همه اینا به کنار ..
کسی می دونه گوشی ِ مهناز افشـار و کامبـیز دیـرباز تو فیلم انعکاس چی بود ؟!

من اگه فیلم و داشتم خودم می فهمیدم .. حالا اگه کسی فیلم و داره و می تونه از اون قسمت که این گوشی ها رو داره چک می کنه بهم عکس هم بده خیلی خیلی ممنون می شم .. .
(در ضمن مدیونی اگه فکر کنی بابایی این فیلم رو دیده، بعد احساساتی شده گفته باید گوشی هامون شبیه هم باشه هاااااا :دی)