page 7

۱۶:۲۴

داشتم فکر می کردم چرا وقتی شب از ماشین پیاده می شه حلقه رو از دستش در میآره ؟!
یه بار پرسیدم ازش .. چی گفت ؟!
ممکنه یادش بره فردا صبح دستش کنه ؟!
یا یه چیزی تو همین مایه ها ..
انگشتر اون چی ؟!
اون و یادش نمیره ..؟! نه !
آخه اون گوچی ه !!! بعد اونوقت خیلی باحاله که هم انگشترش گوچی باشه هم اون دستبندی که جدیدا با هم خریدیم .. (باور کن خیلی باحاله تو نمی فهمی :|)

.

فقط یکم حالم خوب نیست .. همین!


"

چقدر آهنگهای روزبه من و آروم می کنه ! از اولین آهنگش تا تقریبا آخریش حداقل یه خط ِ جذاب تو هر کدومش پیدا میشه !
(برای دی - ال نمیذارمش .. پیشنهاد می کنم حتما بخرید آلبومش رو؛ پشیمون نمی شید! البته اگه سلیقه منو تو آهنگ قبول دارید ..)

..


من که تو آسمون ِ تو ..
حتی ستاره ندارم ..
کجا برم که بی تو من ..
یه راه ِ چاره ندارم ..
عشق ِ تو مثل ِ آتیش ِ ..
خودت ولی کوه ِ یخی ..
عشق ِ تو عشق ِ آخره ..
عشق ِ دوباره ندارم ..!
تو که خود ت ستاره ای ..
یا که یه راه ِ چاره ای ..
اگه ازم جدا بشی ..
همون عشق ِ دوباره ای ..!
نگو ستاره گم شده ..
تو آسمون ِ تار ِ من ..
نگو پرنده کشته شد ..
با زخمای ِ شکار ِ من ..
منی که با ترانه هام ..
لحظه به لحظه با تو ام ..
نگو نموندی تا ابد ..
تو هر نفس کنار ِ من ..
اینکه میگم بهانه نیست ..
بهانه عاشقانه نیست ..
بدون که عاشقی فقط ..
نوشتن ِ ترانه نیست ..!
من که تو آسمون ِ تو ..
حتی ستاره ندارم ..
کجا برم که بی تو من ..
یه راه ِ چاره ندارم ..

..

و البته خیلی آهنگهای قشنگ تر که باید حتما با صدای خودش بشنوید ..!

"

اینم لینک دی -ال کردن ِ آهنگی که از وبلاگم پخش می شد .. به درخواست مریم عزیزم! (حالا هی بگید مرجان خسیس ِ :دی!)
[ Download ]