page 12

۱:۱۳

این ماه رمضون خیلی باحاله .. نه که من خیلی نحیف و اینا هستم وکلا موجود حیوونکی ای هستم .. بابایی بهم گفت ببین این بهترین فرصته که تو بتونی چاق شی !
من: ببخشید همه تو این ماه لاغر می شن من حالا چاق شم ؟
اون: آره دیگه .. صب پا میشی با مامان اینا سحری می خوری .. بعدش خودت پا می شی صبحونه می خوری .. یکم بعدش ناهار می خوری .. باز افطار و بعدشم شام .. اینجوری تو یه ماه خیلی خوب چاق می شی ..
من: بعد اون وقت تو فکر می کنی من اگه انقدر ظرفیت ِ خوردن داشتم الآن با این سن و با این قدم 39 کیلو بودم ؟!
اون: تو شدی 39 کیلو !!! دستت درد نکنه ! اینجوری قول میدی چاق شی دیگه :|
من: خب مگه دست خودمه .. هی خودش لاغر میشه خب :|
..
واقعنکی من موندم چی کار کنم با این سیر صعودی وزنم :| خودم باهاش موشکلی ندارم هااا .. این بابایی موشکل داره .. مشکلی هم که داره در نوع ِ خودش خیلی باحاله .. اما اینجا چون خانواده رد میشه نمی تونم براتون بازش کنم :دی
جالبی ِ قضیه همین توجه من به دستورات ِ بابایی ِ .. ینی از اول ماه رمضون تا حالا من فقط تو این برنامه ی افطارش شرکت داشتم :دی
از کل افطار هم آش خوردن رو دوست دارم و بامیه!!! ینی مثه تراکتور این بامیه ها رو می خورم هااااا !
و کلا حُسنی که این رژیم داشته اینه که .. نه که کلا صورت صاف و بلوری و بدون ِ جوشی داشتم :| همونجوری مونده صورتم :دی


"

فردا دارم می رم موهامو کوتاه کنم .. به بابایی نگفتم هنوز .. ینی می ترسم بگم .. چی کار کنم خب الآن :|
گفته وای به حالت اگه زشت شی :دی
منم هی بهش میگه بابا من همه جوره خووووووشگله ام .. اما گوشش بدهکار نیست که .. میگه باید موهات مثه سوسانو بشه :دی
فک کن! من خودم کم سر ِ موی بلند و کوتاه با بابایی بحث داشتم .. این سوسانو هم شده بلای جون ِ ما :|

"

بدون بابایی اصلا حوصله نت و ندارم .. اصلا انگار نه انگار که هفته دیگه تولدش ِ !!! خب بابا جان برو اینترنتت رو شارژ کن دیگه :|
راستی به نظر شما من برا بابایی چی کادو بگیرم ؟! خودش که میگه هیچی .. اما من و که می شناسید ..
شوماها برای همسرانتون چی کادو می گیرید اوصولا .. برا تولدشون هااااااااااا !
سام بادی هلپس می !!!

+ مریم بهم میگه آقای شما متولد ِ چه ماهیه ؟!
بهش میگم : شهریور !
میگه: اااااااا آقای ِ ما هم شهریوری ِ !
من: :)
خودت متولد چه ماهی هستی ؟!
من: مهر!
اون: چه بد!!!
من: چرا ؟!
اون: کاش برعکس بود ..
من: اووووووووف نگو! من اگه شهریوری بودم خودمو می کشتم !!!
اون: نه ! دیوونه واسه این میگم که اول اون بهت کادو بده بفهمی چی میده :دی
من: آهان ! از اون لحاظ!

(خدایی تو این یه تیکه شـاشیدم به شهریوری آ هااا :دی )

+ فک نمی کردم هنو ملت انقدر بی جنبه باشن .. با اینکه اوصولا به تخـمم ِ این چیزا اما خب بازم از اونایی که متولد ِ این ماهن معذرت می خوام .. من اصلا منظورم شخص خاصی نبود !



17 comments:

ناشناس گفت...

توي همون تيكت شخصيتت رو نشون دادي ولي مهريا ادماي خوبي هستن همه ي ماه هاي سال ادماي خوبي هستن
ادم خوبه هميشه حرف دهنش رو بفهمه

Mђβܓܨ گفت...

چه جالب ؟! ببخشید خودکار همرام نبود یاداشت نکردم :دی

خانوم آسموني گفت...

آقا شما خودتو ناناحن نکن با این ناشناسا..
آدم خوب آدمیه که خودتو شناس داشته باشه
من الآن در ساعت 3:52 دقیقه هه کله صب دارم نظر میدم :دی...خب... بهد مجبورم زودی برم بخوابم.. چون ده دقه دیگه مامانم میاد برا سحر بیدارم کنه
=))))))))))))))
من مجبورم که بخوابم.. خووو..
ههههه
بهد اینکه... همین دیگه
بهدن میام نظر کارشناسانه ی خودمو اعلام میکنم
فهلنیاش
بوس بوسی.

Mђβܓܨ گفت...

خودمو که ناراحن نکردم که .. اوصولن می شناسی منو که ! سر متولدین آذر یادته ؟!

خانوم آسموني گفت...

سهلام دخملی.. خوفی؟
صب بخیییییییییییییییییر...
روزت خشنگ و گل منگولاسیونی
ایهیندشم...
بهدشم..بازم میگم خون خودتو کثیف نکن..
در مورد این پست بالاتری هه...
ایهیندشم.. در مورد همین جدیده...
ینی چی میخوای بخریییییییی
=P~
بهدشم اینکهههههههههه...
من یه صحبندی باید باهات داشته باشم.. ایهیندشمممممم
فهلن دارم باهات مذاکره میکنم.. مکتوب که ببینم میای یا نه!
هههههه
اگه بیهای که خوفه دیگه
نیای هم فدا سرت
دوباره میهایم میحرفیم.. ایهیندشم
مواظبت خودت باش
بوس بوسی

خاله سوسکه گفت...

اِاِ اِ!!

بلاخره بابایی باباته یا اقاتونه؟!:D

مرمر بگم خدا چی کارت کنه با این حرفت زدنت!=)))))))))))))))))))

:X

صووورتی گفت...

سلام خانمی:*
ببین همینه که هس! دلت خواسته ا شهریوری ها مکل داشته باشی... چرا میای توضیح میدی؟!! به کسی چه اصلا؟!!
انقدر بدم میاد به خودشون می گیرن یه سری ها...
:دی
ما آقا نداریم!:دی پس کادو هم نمی خریم... یعنی بلد نیستیم که!
ما هنوز بهمون میگن دبیرستانی!!:دی

الهام گفت...

مرسی عزیزم
حتما میخرمش
فوق العاده است
ممنون بازم

Mђβܓܨ گفت...

با خاله سوسکه:

خب آقامون همون بابایی مه .. بابایی م هم همون آقامونه دیگه .. به قول مونا هم پسرمه! هم دخترمه! هم بابا مه! هم مامانم!
تازه آقامون هم هست :دی
کلا دار و ندارمونه ! :دی

ناشناس گفت...

شطوري تو دخملووووووووو ؟!‌ دي :
اصلا تو فك كن يه درصدم دلمون نمي خواايد بدونيم چي ميخواي بخري ! نه اصلا ! باز ميخواي بخري بد بياي عسكشو بزاري ! آره آره خودم ميدونم ! دي :
حرف زدنشو نيگااااااا ! قوبونت بلمممم كه انغذه جيگري ! بوس !
از اونجايي كه بلت نيسم اينجا خصوصي بزارم تو اون وب قبلي ت پسورد اون يكي بلاگ و ميزارم ! بوس بوسي ! درضمن آپم !

خانوم پپسي !

ستاره آبی گفت...

چقده اینروزا همه جا تولده :دی

تولدش مبااااارک :)

چقده شهریوری داریما !

نونوش گفت...

اوااا ! :دی
اینجا عجب بحث طالع بینی راه افتاده ها !
بابا شهریوری ها چرا غیرتی شدن اینقد؟ من که خیلی تعصب ندارم :دی
من ندیده بودم پست قبلتو !
حس میکنم که ریدرم دو تا دوتا نشون میده گاهی وقتا پستا رو .
میبوسمت دختر مهر ماهیه نازم :**

صورتی گفت...

خب الــان باید برم اومدم کامل میخونم الان هم دارم از فضولی میترکم :|
بهدددم من کمک لازم دارم :)

No One گفت...

من اوصولا هر چي مي خورم ست مي خورم ! يعني مي گردم دنبال چيزايي كه ست ن D: واسه مردا خردي كردن خيلي سخته !

چي بيشتر دوس داره خب؟!

يه چيزي بگم؟ منم با اين شهريوريا مشكل دارم D: ولي خب همونطور كه خودت گفتي هميشه استثناها زير دست و پان آدم نمي تونه چشمشُ ببنده بگه حرف دلشُ D:
كاش اين فونت نظرات Tahoma بود D:

خانوم آسموني گفت...

سهلام
یه چی بگم بخند
هههه
نیس به این مدلی باز شدن نظراتت عادت نداشتم... هی باز میکردم.. میدیدم اولش متنه...
گفتم نه تنها نظراتت قاط زده.. این بار خود وبتم قاط زده.. کلی هم فش دادمش.. هههههه.... بهد... یه ریزه اومدم پایین.. دیدم بیخودکی فُش نثارش کرده بودم.. ایهیندشم..
در مورد کادو هم!
نیدونم.. من خودم راحتم... آقامون با کتاب حال میکنه... منم همش کتاب میخرم.. اونم همش کتاب میخره.. ینی فرهنگی هستیم ما در حد تیم ملی.. ههه
من تا حالا هدیه ای جز کتاب بهش ندادم! :O
البته دوروخ چرا... براش نخاشی هم کشیدم :D
یه سری هم شینینی پختم براش .. بهد کادو کردمش.. هههه...
دیگه بلت نیستم..
من خودم از الآن عذا گرفتم که اگه چیزی جز کتاب بخوام بخرم ... چی بگیرم
:O
تازشم... پسرا اکثرن چیزیو دوس دارن که به دردشون بخوره و ازش استفاده کنن.. برعکس ما که همه چیو عینهونه عتیقه... جم میکنیم.. ایهیندشم..
بهد اینکه آیا موهاتو زدی؟
آیا الآن خوابی؟
بیهام یه اس ام اسی بزنم:D
تیریپ بی جنبه بازی... من خوابم ینی گند خورده بهش در حد چی هاااااااااااااااااا....
حالا امشب اگه خوابم برد
راستی امشب این جومونگو بعد قرنی دیدم.. هی یادت کردم
هی سوسانو با اون موهای خشنگشو دیدم...
هی تو دلم خندیدم...
:D
بهدشم همین دیگهههههه
مواظبت خودت باش
بوس بوسی

خانوم ِ پپسي ! گفت...

آخي ! چه خوب شد اين كامنتدوني !

No One گفت...

اوا درست شد ؟ D: توو كامنت قبليم چه سوتي اي دادم ((: سـت مي خورم ((: خردي كردن واسه مردا سخته يعني چي اونوقت؟ D:

پست جديد plz